niedziela, 20 grudnia 2015

CHRISTMAS OUTFIT IDEAS + HOW TO PACK A CHRISTMAS GIFT?

Hi girls & boys!
Już za dosłownie kilka dni święta, coraz bardziej czuć ten magiczny klimat, więc zapewne wielu z Was się zastanawia, lub po prostu chce zaczerpnąć inspiracji, jak się ubrać bądź pomalować na święta, ja przynajmniej zawsze tak mam, że chcę się czymś zainspirować i dlatego przygotowałam dla Was kilka inspiracji związanych właśnie ze stylizacjami na ten okres. :)












Dodatkowo, że niebawem, wszyscy będziemy wręczać swoim bliskim prezenty, przygotowałam dla Was pomysły/inspiracje, jak pięknie można je zapakować. ^^





I jak Wam się podobają inspiracje?
Czy coś Was zainspirowało? 

Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze, pod poprzednim postem, uwielbiam Was. <3

Dodatkowo jak zawsze zapraszam serdecznie na mojego snapchata:
princessdoomiii


Jeśli możecie to bardzo proszę o poklikanie <3
Bay ♥

15 komentarzy:

  1. Połączenie sweterka ze spódniczką jest mega słodkie :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne outfity :)
    Rzeczywiście idealne na święta! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na święta na pewno pomaluję sobie usta na czerwono, taka okazja wymaga szczególnego wyglądu :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze trzy stylizacje są wręcz genialne! Naprawdę świetne inspiracje tu umieściłaś. Wykorzystam kilka sposobów na zapakowanie prezentów no i obowiązkowo czerwona szminka i paznokcie. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wiem w co się ubiorę, ale twoje pomysły też są bardzo fajne :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. Ja najczęściej na Święta wybieram jakieś eleganckie zestawienia więc druga, trzecia i czwarta stylizacja to doskonała inspiracja dla mnie, ale bardzo podobają mi się także te świąteczne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne inspiracje, czerwone usta to podstawa w te święta ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne inspiracje , obserwuje na insta ^^ Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. i własnie sb przypomniałam, ze ja nie mam nic na wigilie i taka panika teraz

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje, linki kliknięte - 2,69$, 3,43$, 1,29$, 1,39$ :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniałaś mi, że nie mam nadal odpowiedniego stroju na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne outfity ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka w trzecim rzędzie jest cudna <3
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia