VICTORIA'S SECRET SHOW 2015


Hi girls & boys!
Dzisiaj post głównie zbudowany ze zdjęć z pokazu Vicotira's Secret! <3 
Uważam, że kreacje były cudowne, bardzo mi się podobają, w pokazie wzięły udział Kendall Jenner i Gigi Hadid, dwie moje ulubione modelki, z czego bardzo się cieszę i pokaz był tym bardziej dla mnie atrakcyjniejszy :)) 
Zapraszam do oglądania zdjęć zarówno z pokazu jak i zza kulis ^^























zdjęcia -  tumblr, vogue.co.uk,telegraph.co.uk

Jak Wam się podobają zdjęcia z pokazu? 
Według mnie są świetne a Gigi i Kendall bardzo dobrze sobie poradziły :* 

Dodatkowo założyłam snapchata! :D 
Bardzo się cieszę, że w końcu mogę mieć z Wami kontakt nie tylko przez bloga, ale również nadawać na żywo ze snapa :))

W komentarzach podawajcie swoje snapy, chętnie Was dodam i zapraszam serdecznie do dodania mnie na snapie ^^ Moja nazwa: princessdoomiii

Zapraszam serdecznie :* 
W niedzielę pojawi się post, bardziej tematyczny, wydaje mi się, że się Wam spodoba ^.^ 

Bay♥

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. jakie piękne dziewczyny! i jaaaakie figury <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze bardzo widowiskowe show, lubię występy aniołków no i modelki piękne. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ! :)
    Również się cieszę, że teraz będziemy mieć też z Tobą kontakt przez snapa ;* moja nazwa: wiki0018
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te pokazy, są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam! wspaniały pokaz wszystkie kreacje bardzo mi się podobają
    ale te zimowe i motylki to kosmos, zakochałam się <3
    pani policjant też ciekawa opcja :)
    Niestety nie mam snapa :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna relacja ! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    < Na blogu mały konkurs >

    OdpowiedzUsuń
  7. najpiękniejszy pokaz jaki widziałam <3

    Wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie <3
    http://ovixx93.blogspot.com

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS NA FANPAGE!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z piękniejszych pokazów ! *.*
    Cudowne zdjęcia <3
    http://www.everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nice post dear !!! the lingaries look so pretty and sexy !!

    would you like to follow for follow ?? i would love to. Let me know on my blog if you follow, i will follow you surely !!
    MakeUpNtrend






    OdpowiedzUsuń
  10. Moimi ulubionymi modelkami te są Gigi i Kendall ;)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pokaz musiał być świetny!
    Cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo widze że Selena śpiewała :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam Kendall i Gigi <3.Po prostu są idealne <3.
    Poklikasz w ostatnim poście?Z góry dziękuję <3.
    Jeżeli spodobał Ci się nasz blog,zaobserwuj :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pokaz, obserwuję i liczę na to samo ;)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na mnie również kreacje zrobiły wrażenie :) Genialne zdjęcia i jest na czym oko zawiesić ;)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Selena zjawiskowa w niebieskich oczach <3
    Kendall świetnie wypadła na swoim pierwszym pokazie VS! Najbardziej podobała mi się własnie jej kreacja, Gigi i Aleksandry Ambrosio :))
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne stylizacje. :)
    Jak ja im zazdroszczę,że są tak piękne *.*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/11/pastele.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacje! Uwielbiam! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam post o Victoria's Secret hahhaha <3 Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jaka piękna bielizna *.* już od dawna marzę o bieliźnie od tej projektantki! Super post!
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Kendall mnie jakoś nie zachwyca, ale Gigi owszem, jest taka śliczna i ma figurę, którą chyba każda z nas chciałaby mieć *.*
    Ogólnie to te pokazy też mnie jakoś nie przyciągają, ale przyjemne mi się oglądało zdjęcia :)
    Snap: weirdooxzuo96
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. VS jak zwykle odwaliło kawał dobrej roboty, są najlepsi w swoich pokazach i jest niesamowita atmosfera.
    czekam kiedy na YT wpadnie profesjonalne video z pokazu !
    zaparszam do mnie :) | http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zeszłoroczny pokaz według mnie był lepszy, a same kreacje nie powalają :) Ale kocham VS za to, że ich modelki są wesołe, kobiece i pełne energii!
    buziaki i zapraszam do mnie! smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś cudownego!/Victoria Secrets! Uwielbiam! <3

    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pokazy Victorias Secret są szczególne, świetnie się je oglądam :3
    Choć za bardzo nie orientuję się, która to Gigi to Kendall podziwiam za urodę i przedsiębiorczość:D
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥