OCTOBER FAVOURITES



Hi girls & boys!
Dzisiaj przyszła kolej na ulubieńców miesiąca, nie przedłużając przejdźmy do produktów, które najbardziej przypadły mi do gustu w tym miesiącu, nie jest ich dużo, ale zawsze coś. :)

Pierwszym ulubieńcem są perfumy Cithru Emerald Shine. Wprawdzie używam ich od września, ale to w październiku nie mogłam się bez nich nigdzie ruszyć, mają przepiękny zapach i cudowne opakowanie, po prostu nic dodać nic ująć. 

W tym miesiącu wróciłam również do błyszczyka z Wibo Lip sensation z kwasem hialuronowym efekt XXL, nadaje ustom fajny, delikatny dziewczęcy kolor, według mnie świetny na jesień, jeśli mocniej podkreślamy oko, lub po prostu do szkoły,  gdzie nie wypada nakładać bardzo ciemnej pomadki.

Kolejnym ulubieńcem jest eyeliner z Eveline cosmetics Liquid Precesion 2000 procent. Ponieważ w październiku uczyłam się robić kresek, potrzebowałam jakiejś pomocy, z kołem ratunkowym pojawił się właśnie ten eyeliner z małym, precyzyjnym pędzelkiem, jak dla mnie początkującej świetny, kreski wychodzą mi coraz lepiej. ;)

Z urodowych rzeczy pozostał tylko pędzel z dresslink. Używałam go do pudru sypkiego i świetnie się sprawdzał! Ogólnie bardzo lubię te pędzle, ale ten nie sprawdzał mi się do podkładu, więc spróbowałam z pudrem i okazało się, że to strzał w 10! 

Kolczyki. Malutkie nadające się na każdą okazję, zarówno do szkoły jak i na wesele. Jak dla mnie idealne. Kupiłam je w Sinsay'u w komplecie z bransoletką i dwoma innymi parami kolczyków, ale te po prostu mnie urzekły, cały październik w nich przechodziłam. :)




Swetry, swetry, swetry jestem SWETROMANIACZKĄ! :D Uwielbiam swetry, te trzy należą do moich ulubionych jeśli chodzi o miesiąc październik. Niestety wiem tylko, że biały jest z esmary, natomiast dwa pozostałe nie mają metki, ponieważ należę do osób, które metek nie znoszą przez to, że je "gryzą" po plecach. ;) Cóż mogę o nich powiedzieć - są cudowne, każdy z osobna i wszystkie razem <3 Na pewno na blogu niebawem pojawią się stylizacje z nimi w roli głównej.^^



W październiku mimo wielu obowiązku, w tym nauki, cieszę się, że przeczytałam chociaż dwie książki, a mianowicie oby dwie tej samej autorki Katarzyny Michalak. Nie będę Wam tu spojlerować, ale są cudowne, poruszające, przy nich obu płakałam, książki naprawdę chwytają za serce i pokazują jak okropny i bez uczuć potrafi być niekiedy świat mediów i dziennikarze. Naprawdę warto przeczytać. 
Jeśli jesteście ciekawi oto opisy:
"Nie oddam dzieci" 
Dziesięć sekund - gdyby Michał Sokołowski tyle właśnie czasu poświęcił żonie i synkowi, uratowałoby im życie. Gdy giną w wypadku, do bólu i rozpaczy dołącza się niemożliwe do zniesienia poczucie winy. A to dopiero początek tragedii... Zdruzgotanego mężczyznę czeka znacznie trudniejsza walka. Walka o dom, o rodzinę, o dzieci. 

"Bezdomna"
Kinga straciła dom, pracę i zaufanie najbliższych. Czuje, że jej życie nie ma sensu i nie ma już siły, by walczyć o swoje przetrwanie. Joanna to bezwzględna dziennikarka, dla tematu z okładki zrobi wszystko. A jednak, gdy w wigilijną noc spotyka Kingę, postanawia jej pomóc i bardzo angażuje się w sprawę nieszczęśliwej bezdomnej.
Czy to część chytrego dziennikarskiego planu, czy szczery odruch serca? Czy kobiety połączy prawdziwa przyjaźń, a ich życie stanie się szczęśliwsze?\
"Bezdomna" to opowieść o tym, że los każdego z nas może się odmienić w jednej chwili.



Filmów w tym miesiącu nie oglądałam za wiele, ale jestem zauroczona serialem "Singielka" Po prostu mnie porwał i nie ominęłam jeszcze żadnego odcinka, jest prześwietny! Polecam go naprawdę wszystkim. :)

Co do muzyki to jej (jak to zwykle u mnie bywa) jest najwięcej, ale tym razem wybrałam tylko 3, które naprawdę gościły "w moich uszach" codziennie. :)

Tę piosenkę poznałam i pokochałam, dzięki Stylowejna100latce, którą serdecznie pozdrawiam :*


To już wszyscy moi ulubieńcy :) Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i szczerze Wam gratuluję ;) Nie wiem co się dzieje, ale na podglądzie mam, że tekst jest wyśrodkowany, mimo że mam zaznaczone, że ma być wyrównany do prawej, przepraszam za to, postaram się coś z tym zrobić, ale mam nadzieję, że Wam to aż tak bardzo nie przeszkadza :*

A jacy są Wasi ulubieńcy minionego miesiąca? 
Co sądzicie o zdjęciach? (Trochę pobawiłam się efektami ^^)

Bardzo dziękuję za uczciwą pomoc <3 Jestem bardzo wdzięczna, jesteście kochani! Zapraszam serdecznie na świetne blogi:

Bay♥

Komentarze

  1. ja też jestem swetromaniaczką ! Haha ;)
    efekty są bardzo fajne ja osobiście lubię jak są trochę przerobione mają wtedy taki swój klimacik ^^

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Michalak! Poczekajkę to kocham po prostu :D a co do Cthru zawsze sie sprawdzaja u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowni ulubieńcy!
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodobał-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam sweterki :) Fajnie wygląda ten pędzel. Ja teraz jestem zaczytana w "żonie lotnika" przepiękna książka.
    Pozdrawiam! ;))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kocham sweterki, a co do Singielki, to uważam, że to jeden z lepszych seriali jaki oglądałam. Po prostu zakochałam się w nim :D
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki mnie zauroczyły :) Oj moja mama posiada obie te książki i również była z nich zadowolona :) Muszę od niej kiedyś pożyczyć i też je przeczytać! Piosenkę Lamberta znam, ten artysta kojarzy mi się z dzieciństwem, uwielbiałam go :) A piosenkę Aurory właśnie słucham i jest magiczna! Świetni ulubieńcy i dziękuję za polecenie :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie pokazałaś pędzelka z tego eyelinera :D
    Ooo, sweterki *.*
    Lubię tą piosenkę Adama :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterki <3
    Moja modowa miłość ! ;) uwielbiam je o każdej porze roku a szczególnie jesienią i zimą ;) cieplutkie i milutkie ;) mmmm ;)
    Post jak zawsze ciekawy ;*
    Powodzenia w dalszym rozwoju ;*

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, beautiful!
    Much enjoyed meeting your blog.
    I am finding that it is very stylish , you have a beautiful view and is full of useful information.
    Kisses Brsil !
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ciepłe swetry! To jeden z niewielu plusów jesieni :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zaczęłam czytać bezdomną niestety jeszcze nie skończyłam jej czytać :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterki jesienią są najważniejszą częścią naszej garderoby :D

    Zapraszam do mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :)
    Sweterki wszelkiego rodzaju są moimi jesiennymi ulubieńcami na chłodne dni ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetni ulubieńcy :)
    Ja też uwielbiam swetry <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelek nie powiem, że nie jest fajny ☺ ooo, ile ty masz swetrów, zazdroszczę 😆 ciekawy post, czekam na kolejne od ciebie posty ☺
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/pink-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  17. C-thru , uwielbiam zapach tego perfumu. Osobiście miałam różowy i mogę go polecić <3
    Sweterki mi się bardzo poodbają , szkoda tylko że mi nie pasują ;c
    Śwsietny post :)
    Zapraszam do siebie http://orchixn.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Skusiłabym się na książkę "Bezdomna", zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super błyszczyk i ja też kocham swetry! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten eyeliner może być ciekawy ponieważ również nie umiem robić kresek. Przynajmniej jak idę do szkoły, bo jak siedzę w domu to wyjdzie :)
    Słyszałam już kiedyś o tych książkach :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. My również oglądamy singielkę :D
    Śliczny sweterek :*
    Również obserwujemy, bardzo nam miło, że dodałaś nas do ulubionych blogów :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM♥

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawi ulubieńcy!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kocham swetry !!! Szczególnie w norweskie wzory na jesień i zime !!

    Obserwuje i zapraszma

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten błyszczyk mnie baardzo zainteresował :3
    uwielbiam takie małe, klasyczne wkrętki, nadają się do każdej stylizacji :))
    o taak, też chyba mogę nazwać się swetromaniaczką :3 w szczególności biały i czerwony mi się podobają, czekam na stylizacje, gdzie będzie można zobaczyć je w całości :))
    książek nie czytałam, ale db, że trafiłaś na tak poruszające, które trafiły w Tw gust :*
    serialu nie oglądam, ale widzę, że gra tam meega przystojny aktor, ten po praawo *.* także...chyba jednak obejrzę hehe :D
    ii..jak przeczytałam tę linijkę z pozdrowieniami dla mnie, po prostu oszalałam z radości *.* bardzo Ci Kochana dziękuję za pozdrowienia i cieszę się, że ta piosenka, ze świetnym przekazem, dotarła do Twoich uszu :3 od tej pory będzie kojarzyła mi się właśnie z Tobą ♥♥♥
    Te nową piosenkę Adama też lubię :D
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Koooocham swetry. Perfumy, które pokazałaś miała kiedyś moja mama (albo bardzo podobne) i bardzo sobie chwaliła. Ja jednak nie mogę przestawić się z mgiełek, których używałam latem.
    pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też używam tego pędzla ;) boski jest.

    http://ziiutablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty