środa, 25 listopada 2015

HAUL

Hi girls & boys!
Dzisiaj przyszedł czas na haul zakupowy, ze strony dresslink.com, jestem bardzo zadowolona z rzeczy, więc wypada je Wam pokazać i polecić. Snapowicze już po krótce widzieli to zamówienie. ^^
Bez zbędnego przedłużania, przejdźmy do sedna tematu. :)



Jako pierwszą rzecz, chciałabym Wam pokazać torebkę, z której jestem najbardziej zadowolona z całego zamówienia. Jest beżowa, ma fajny pasek, naprawdę wykonanie jest w porządku, jakość mi jak najbardziej odpowiada, więc z czystym sumieniem, jak najbardziej mogę ją polecić. KLIK




Drugą, jak i zarazem trzecią rzeczą jest bordowa bluzeczka i biało-złoty naszyjnik. Oczywiście rzeczy nie są ze sobą w żaden sposób połączone, ale mnie się bardzo spodobało skomponowanie ich razem. Naszyjnik jest świetny, jakość typowo H&M, natomiast co do bluzki nie byłam przekonana, ale po wyprasowaniu wszystko jest okej i w najbliższym czasie pojawi się z nią stylizacja w roli głównej. KLIK KLIK



Kolejną rzeczą jest gąbeczka, która podoba mi się najmniej z całego zamówienia. Jest malutka, ale do korektora się w sam raz nadaje, jednak mogłaby być odrobinę lepszej jakości. Ale na pewno z przyjemnością będę jej używać. KLIK



I już ostatnią rzeczą jest zestaw bransoletek, który podobnie jak większość rzeczy bardzo mi się podobają, nic do nich nie mam. Wykonanie jest całkiem okej, bardzo mi się podobają i będę w nich często chodzić. KLIK






Z zamówienie z tej strony jestem bardzo zadowolona i polecam Wam te rzeczy.
Przepraszam za jakość zdjęć, ale gdy wracam do domu jest już ciemno i niestety muszę sobie radzić ze sztucznym (niestety niezbyt pomocnym) oświetleniem.
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał ^^

Bag - KLIK
Blouse - KLIK
Necklace - KLIK
Sponge - KLIK
Bracelets - KLIK

A jak Wam się podobają te rzeczy? 

Zapraszam serdecznie na mojego snapchata, prawie codziennie relacje na żywo :*
princessdoomiii

Jeśli możecie to bardzo proszę o poklikanie w linki. Z góry bardzo wszystkim dziękuję i oczywiście się odwdzięczę.  <3 W następnym poście polecę blogi, które w komentarzu napiszą ceny kilku rzeczy :* 

Bay ♥

34 komentarze:

  1. Widziałam już nowości na snapie :) śliczna torebka :)

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebeczka bardzo mi się podoba, urzekła mnie swoim wyglądem :)
    Wszystkie rzeczy prezentują się ciekawie :)
    US$ 2.59
    US$ 3.29
    US$ 1.29
    US$ 0.89
    US$ 1.19

    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już całą recenzję na snapie :D
    Mi się osobiście najbardziej podobają te bransoletki :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka wpadła mi w oko. Lubię takie klasyczne modele. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele razy słyszałam o tej gąbeczce, a nadal jej nie kupiłam:D
    +Obserwuję, świetny blog! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę wiele fajnych rzeczy :). Połączenie bluzki z naszyjnikiem jest idealne. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi bardzo podoba się torebka i branzoletki :) Obserwuję i liczę na to samo !

    http://honeydaisie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki prezentują sie cudownie.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki i torebka najbardziej mi się podobają :)
    torebka 2,59$
    bluzka 3,29$
    naszyjnik 1,29$
    gąbeczka 0,89$
    bransoletki 1,19$
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLiczna torebka!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletki są super, lubię takie dodatki :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja słyszałam wiele negatywnych opinii na temat gąbeczki, ale za to bransoletki wyglądają cudnie!

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te rzeczy zwłaszcza bransoletki :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne bransoletki ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne rzeczy! poklikane: torebka 2,59, bluzka 3,29, naszyjnik 1,29, jajko 0,89, bransoletki 1,19:)
    mogłabyś poklikać też u mnie?:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej definitywnie podoba mi się bluzka, przez ten "naszyjnik" który dodaje jej fajnego charakteru.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne bransoletki, moje ulubione kolory :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny haul! Cudowny naszyjnik :)
    Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikałam :) Świetne rzeczy wybrałaś! a torebka jest genialna i nie dziwię się, że jesteś z niej najbardziej zadowolona :) Nic tylko pozazdrościć! ale również spodobały mi się te bransoletki, bardzo eleganckie!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie, że zamówienie Ci się podoba :D
    mnie najbardziej urzekła torebeczka i bransoletki ♥ wspaniałe dodatki, zdecydowanie fajnie skomponują się z wieloma stylizacjami ♥
    też mam chińską gąbeczkę i choć podoba mi się sposób aplikacji i to jak wklepuje podkład, to niestety jakość tworzywa jest straszna -.- po kilku użyciach "rozdarła" mi się w dwóch miejscach :/.
    a bluzka w połączeniu z naszyjnikiem wspaniale się komponuje :D
    uwielbiam glamour! :D
    ceny: torebka 2,59$; t-shirt 3,29$; naszyjnik 1,29$; gąbeczka 0.89$; bransoletka 1,19$
    dziękuję za przecudny komentarz u mnie, jesteś wspaniała ♥ Dziękuję, że tak często wpadasz na mojego bloga :*
    + tak na marginesie to wydaje mi się, że masz literówkę na pasku bocznym, gdzie jest napisane "Conncet With Me" zamiast Contact nad adresem e-mail. Tak tylko wspominam :).
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowosci , oczywiście poklikałam :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny Haul oczywiście poklikałam
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    Poklikasz w linki ? Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    sydneysleek

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, ta torebka jest śliczna! I wygląda na bardzo porządną :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej w oko wpadła mi gąbeczka, może dlatego, że już od dawna planuje zakup takowej. :))

    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka piękna! *.* A blog świetny. Obserwuję. http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka jest świetna! A bloga miło sie czyta! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszulka świetnie się komponuje z naszynikiem na pierwszy rzut oka myślałam że jest połączona z naszyjnikiem
    Zapraszam na mojego bloga
    http://agatartist.blogspot.com/
    +obs

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że zamówienie się udało :)
    torebka - $2.69
    sweter - $3.43
    naszyjnik - $1.39
    gąbeczka - $0.89
    bransoletka - $1.29
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia