WHITE SHIRT & JEANS SKIRT

Hi girls & boys! 
Dzisiaj luźniejszy post, tydzień temu pisałam, że nie wyrabiam się, żeby pisać w piątki, a dzisiaj jednak się wyrobiłam i postanowiłam, że raz posty będą w piątki, a raz w soboty. :) 

Uwielbiam nosić wszelkiego rodzaju swetry czy cardigany, to jest chyba moja największa miłość, jeśli chodzi o te zimniejsze miesiące, mogę je założyć dosłownie do wszystkiego i może to tworzyć całą stylizacje, lub być jej wspaniałym dopełnieniem. :)
Dzisiejsza stylizacja jest luźna, na co dzień i świetnie się bawiłam podczas wykonywania zdjęć, uważam, że wyszły dosyć fajnie, oddają klimat zdjęcia, ale to pozostawiam także Waszej ocenie. Myślę, że połączenie jeansu wraz z białym crop topem, do tego szarym "cięższym" swetrem, to coś fajnego, napiszcie również co Wy o tym sądzicie, jedyne co bym zmieniła to buty, ale w tamtej chwili nie miałam niestety takiej możliwości. ^.^


















Cardigan - Esmara
Crop top - No name
Shoes - Targ
Skirt - No name
Watch - Chińczyk
Ring - Jubiler
Necklace - Jubiler

Jak Wam się podoba look? :)
A zdjęcia? ^^

Bay ♥

Komentarze

  1. Świetny post !
    Jesień to najlepszy czas, bo można już zacząć ubierać swetry, które wprost kocham!
    Śliczne zdjęcia. Rzeczywiście można by było zmienić buty, ale stylizacja i tak zachwyca.
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszustkiego podoba mi sié najbardziej zegarek :D Bardzo ładny krajobraz ;)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kardigany! ❤ zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio było zdecydowanie za zimno na sam kardigan :>

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna sesja <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek :) I bardzo fajne miejsce na zdjęcia, mają swój klimat ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sweter :D

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszedł czas na swetry yeeey cieszmy się wszyscy razem!
    Świetne miejsce do zdjęć :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sweterek! Kocham! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! Ja swetrów niestety do szkoły nie nosiłam bo na mundurku dziwne wyglądały ale pod również. Swetry są świetne :)
    ~http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. super sweter

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny sweterek! <3

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy ma swój gust, bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny sweterek! bardzo podoba mi się Twoja fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również uwielbiam swetry. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twoja spódnica. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, bardzo klimatyczna :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała stylizacja! Uwielbiam swetry wszelkiego rodzaju!

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądasz! pasuje Ci taki styl, ja niestety średnio wyglądam szczególnie w dłuższych swetrach :/

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz genialnie! przepięknie
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Great casual look! Love the photos :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  21. swetry są cudowne <3
    Pięknie wyglądasz a buty nie najgorsze :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Również kocham swetry i kardigany <3 A Twoja stylizacja bardzo podpadła mi do gustu. Coś świetnego. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale chyba zamarzłabym w niej... Zamiast spódniczki wybrałabym np. spodnie z wysokim stanem :D Poza tym wybrałaś bardzo ciekawe miejsce do zdjęć, robi wrażenie :) Jest tak spokojnie i beztrosko <3
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Połączyłaś dwie moje ulubione rzeczy w szafie. Jeansową spódniczkę i sweterek. Super to razem wygląda! ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja własnie zaczelam sezon na swetry<3/K

    OdpowiedzUsuń
  26. How comfy and casual this outfit is! And I love the color palette you’ve chosen. Gorgeous!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne miejsce do zdjęc ! Podoba mi się sweterek :3
    /Liseł
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam swetry <3
    Zapraszam na nowy post!
    fashion--twins.blogspot.com


    Pozdrawiamy cieplutko kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem wręcz twoim przeciwieństwem. Nienawidzę nosić swetrów a zwłaszcza te które tak niemiłosiernie gryzą po całym ciele.
    Bardzo ładne miejsce do zdjęć.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  30. Super spódniczka ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty