sobota, 3 października 2015

September Favourites

Hi girls & boys!
Dzisiaj w końcu przyszła kolej na ulubieńców września! Ulubieńców sierpnia z tego co pamiętam nie było, także niektóre rzeczy są podsumowaniem również tamtego miesiąca.
Zapraszam ^.^


Zaczynając od kosmetyków, we wrześniu pierwszy raz kupiłam suchy szampon z batiste i się w nim zakochałam. Po prostu zapach, formuła oraz działanie mnie urzekły. Zdecydowany ulubieniec tego miesiąca, polecam wypróbować go każdemu! :)

Cena: ok. 15zł



W tej kategorii, nie mogę oczywiście pominąć dwóch korektorów - "ABSOLUTE concear for eyes" z Oriflame oraz "Liquid concealer" Golden Rose. Dwa moje ideały stosuję je dwa na raz, zakrywają moje cienie w całości, przy czym bardzo naturalnie wyglądają, dodatkowo tego z Golden Rose używam na niedoskonałości. :)
Cena: Golden Rose - ok.16zł
Nie mam pojęcia ile kosztuje ten z Oriflame.














I ostatnia rzecz z tej kategorii to półtransparentny puder matujący z Wibo. Totalnie podbił moje serce, świetnie spełnia swoją rolę i mi bardzo odpowiada, kolor dopasowuje się do odcienia naszej skóry i według mnie jest naprawdę godny polecenia. :)
Cena: ok. 10zł





Muzyka:
Z tej kategorii mam Wam bardzooo dużo do polecenia, także bez zbędnego przedłużania, wstawiam Wam piosenki, które we wrześniu w kółko słuchałam.
Wstawiłam je wszystkie, po czym zdecydowałam, że 54 piosenki jak na jeden post to zdecydowanie za dużo, dlatego o muzyce chciałabym zrobić osobny post, albo dodawać ulubioną piosenkę do każdego kolejnego postu, ale jeszcze zobaczymy co z tego będzie, :) A na razie zapraszam do słuchania tych kilku piosenek z 54 ;)


Także w tym miesiącu ulubieńców jest naprawdę malutko, ale są godni polecenia, a muzyka godna posłuchania. :) Chciałam się tymi paroma rzeczami z Wami podzielić, może akurat coś komuś się przyda. ^^

A jakich Wy mieliście ulubieńców w minionym miesiącu? :)
Używaliście może, któregoś z produktów, które pokazałam? 
Słuchaliście, którejś piosenki? ^^

Bay♥

27 komentarzy:

  1. Suchy szampon jest naprawdę dobrym 'wynalazkiem' :)
    Do moich ulubieńców dołączyłaby duża torebka i perfumy Lady Million :)

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muzycznie nie moje klimaty, z batiste wolę zapach z wisienkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór piosenek! wszystkie znam i także uwielbiam :)
    Boski blog <3
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo musze zwrócić uwagę na te korektory, bo akurat wykończyłam mój. Suchego szamponu jeszcze nie miałam chociaż już jestem chyba ostatnią osobą na ziemi, która go nie próbowała.
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy :D
    Też mam ten suchy szampon, uwielbiam go!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie próbowałam tego suchego szamponu, ale nadal się na niego czaję, ten korektor z golden rose wydaje się być fajny, gdy skończy mi się mój na pewno przetestuje ten.

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkty! Suchy szampon ratuje czasem życie

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing pictures!!!! I love this post!!!!
    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/
    kiss
    Lory

    OdpowiedzUsuń
  9. świetni ulubieńcy! Fajne piosenki wybrałaś ,niektórych nie słyszałm i muszę to nadrobić, o What Do You Mean moja ulubiona piosenka aktualnie <3
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę zainwestować w ten szampon ♥
    zdjęcia z tymi kryształkami wyglądają genialnie <3
    hoziera słuchałam swego czasu, piosenka powala :3
    Krzysiek z Thevoice powalił mnie tym występem :o słuchałam na okrągło♥
    i piosenki Seleny i Justina też lubię ;D
    u mnie również ulubieńcy :3
    +mogłabym Cię prosić o kliki w linki w najnowszym wpisie? :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Też używałam tego suchego szamponu i u mnie bardzo dobrze się sprawdza :)
    Pisała już , że cię obserwuję ? Mam nadzieję ,że zrobisz to samo :)
    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że mamy taki sam gust muzyczny! świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com + jeśli możesz kliknij w linki :) xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te suche szampony, a piosenka Hozier jest genialna :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne piosenki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawił mnie ten suchy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampony z batiste najlepsze! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Suche szampony są świetne! Tego zapachu akurat nie widziałam wcześniej. Dzięki za muzykę bo ostatnio nie wiem czego słuchać a te piosenki bardzo fajne :) ~http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie używałam suchych szamponów, ale jak zdecyduję się na kupno to na pewno kupie ten !
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampon z Batiste jest fajny :D szkoda, że nie jest dostępny stacjonarnie :(
    Zapraszam. Recenzje kosmetyków :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Również mam suchy szampon, ale z syoss i myślę, że zapachy to one chyba wszystkie mają świetne, bo też się nim strasznie zachwycam :D
    Kurczę, drugi raz widzę dobrą ocenę kosmetyków z GD, chyba muszę się szarpnąć, choć trochę szkoda mi pieniędzy bo niecały tydzień temu kupiłam korektor z Maybelline. Co do pisenek to bardzo lubię "Take me to church" oraz "What do you mean", choć totalnie nie ogarniam logiki teledysku :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio uwielbiam odżywkę bananową i szampon tatarowo-chmielowy :)
    Ta piosenka Justina, to jedna z nielicznych piosenek, które podobają mi się w jego wykonaniu c;

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowni ulubieńcy. Dużo cudownych filmików :*
    Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachęciłaś mnie do zakupu tego suchego szamponu! :))

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne piosenki <3
    Właśnie zastanawiam się nad kupnem suchego szamponu. To super sprawa!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Stałam ostatnio przed półką z tym suchym szamponem Batiste, ale w tej samej cenie był Cameleo, z tym, że on był na przecenie, dlatego się na niego zdecydowałam. Następnym razem sięgnę po Batiste.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia