AUTUMN INSPIRATION + WISH LIST

Hi girls & boys!
Dzisiaj kolejna dawka inspiracji zarówno dla Was jak i dla mnie! <3
Tym razem inspiracje jesienne, zapraszam do oglądania :)








Ostatnio dostałam propozycję współpracy ze sklepem whoesalebuying.com, z racji tego umieszczam Wam moją wish listę jak i zarówno kilka stylizacji, które przygotowałam z ubrań ze sklepu wholesalebuying.com :)


                        KLIK ♥                     KLIK ♥                KLIK ♥                        KLIK♥                   KLIK ♥


   
                      KLIK ♥                          KLIK ♥                                       KLIK ♥                         KLIK ♥                     KLIK ♥




                  KLIK ♥                               KLIK ♥                             KLIK ♥                                    KLIK ♥                        KLIK ♥    


     KLIK ♥                                        KLIK ♥                                    KLIK ♥                                KLIK ♥                     KLIK ♥



Bardzo Was proszę o poklikanie w linki :* Wiem, że mogę na Was liczyć, piszcie w komentarzach jak mam Wam się za to odwdzięczyć :)) Dodatkowo każda osoba, która napisze ceny 5 rzeczy - zaobserwuję jej blog oraz polecę w kolejnym poście, jeśli 10 cen - polecę Waszego blog w następnym poście, zaobserwuję oraz dodam do ulubionych blogów na bocznym pasku :)) Śmiało możecie pisać, jeśli chcecie inny sposób odwdzięczenia Wam się ^^ 



Jak Wam się podobają inspiracje? 
Która stylizacja z proponowanych przeze mnie przypadła Wam do gustu? :)


Bay ♥

Udostępnij ten post

72 komentarze :

  1. Kliknęłam w pierwsze 10 linków, powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikałam ponownie :)

      Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
      goo.gl/ZIaY0w
      goo.gl/OdHDk7
      To dla Ciebie chwilka, a bardzo mi pomożesz,
      z góry dziękuję :*

      Usuń
  2. Świetne ubrania powybierałaś :)
    Ceny:
    Bordowa spódniczka- 4.08$
    buty na wysokim obcasie- 9.68$
    kremowa kamizelka "misiowa"- 8.88$
    zegarek- 4.29$
    czarne spodnie z dziurami- 6.65$
    torebka z frędzlami- 4.11$
    Kochana jak widzisz poklikałam, czy mogłabyś mi się odwdzięczyć w taki sposób, że klikniesz w linki u mnie w najnowszym poście? Bardzo mi na tym zależy, więc też bardzo bardzo Cię proszę. Czas mam jedynie do końca soboty :( Proszę pomóż :(
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne stylizacje kochana!
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam, liczę na pomoc u mnie:)
    Zapraszam do mnie i do klikania w linki Romwe! :) *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie w całym poście, zdjęcie tej dziewczyny - boskie. Jaka ona śliczna *.*
    Ogólnie bardzo fajne inspiracje, siedzę już na twoim blogu z 15 minut i oglądam każdą z osobna, haha :D
    Klikam w ostatni pasek, ceny od kapelusza po buty :)
    $5,64, $9,37, $5,31, $3,74, $7,27 :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane, inspiracje jak zwykle zniewalające :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane ;) Inspiracje - wspaniałe. Pozdrawiam ;)

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dawno już u ciebie nie byłam :) Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, oczywiście poklikałam
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam w pierwsze 10 linków. Jest tego za dużo po prostu, a ja jestem zbyt leniwa xD
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam! Bardzo ładne zdjęcia i bardzo udany wybór ubrań!
    Zapraszam do siebie! :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy z chęcią przygarnęłabym do swojej szafy. ;)
    Poklikane:
    8.88
    4.14
    6.46
    8.89
    4.29
    4.09
    4.08
    3.50
    2.13
    9.68
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzeczy! Masz świetny gust!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze kliknęłyśmy! :*
    klik-8.88$
    klik-4.14$
    klik-14.89$
    klik-6.65$
    klik-5.31$
    klik-9.37$
    klik-5.64$
    klik-6.96$
    klik-4.08$
    klik-4.09$
    Wspólna obserwacja? Daj znać:)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM♥
    Możemy również prosić o kliknięcie w linki pod poprzednim postem? :*
    ♥[KLIK]♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis i mnóstwooo inspiracji a jak wiadomo inspiracji nigdy za wiele ;)
    Pozdrawiam :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile cudowności! Poklikane! :)
    http://typical-writers.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham tumblerowe zdjęcia ♥
    poklikałam ♥ już podaje ceny
    4.09 $
    4.08 $
    3.50 $
    2.13 $
    9.68 $
    8.88 $
    4.14 $
    6.46 $
    8.89 $
    4.29 $
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam :))
    Jeżeli Ci się spodoba, miłoby było gdybyś zaobserwowała mojego bloga , też dąże do współpracy :)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Spódnica- 4,30 $
    2.Torebka - 3,50$
    3.Kapelusz- 2,44$
    4.Buty- 14,21$
    5.Kamizelka- 8,88$
    6.Spodnie- 4,87$
    7.Bluzka- 6,46$
    8.Kozaki-8,89$
    9.Zegarek-4,29
    10.Koszula- 5,70$
    __
    Świetne rzeczy wybrałaś! Obserwuję i licze na to samo =3
    matany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne ciuszki ! poklikałam :)
    7.48
    6.96
    4.11
    14.89
    9.37
    obserwuje :)

    ZAJRZYJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  20. super inspiracje jak zwykle, jesteś bardzo solidną i odpowiedzialną osobą. Pracuj dalej bardzo dobrze Ci idzie będę śledzić Twój blog, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje ! Na pewno z nich skorzystam w codziennych stylizacjach ;)

    xoxo
    BlueMuffins&Roses

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam, liczę na to samo u mnie:)
    Zapraszam do mnie i proszę o klikanie w linki Romwe! :) *TUTAJ*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne stylizacje :) Obs i liczę na rewanż :3 Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super inspiracje, wishlist równiez, poklikałam, mogłabys poklikac u mnie w najnowszym poscie ? :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Takich inspiracji właśnie potrzebowałam! Świetny wpis :)
    Poklikałam we wszystkie możliwe linki <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje! Bardzo lubię oglądać takie zdjęcia. Od razu poprawia mi się humor. :)
    Poklikałam we wszystkie linki!
    $5.70 $4.30 $3.50 $2.44 $8.88 $4.87 $6.46 $8.89 $4.29 $7.48 $6.96 $4.11 $8.78 $14.89 $7.60 $9.37 $5.31 $5.98 $8.12

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się te "włochate" kurtki :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne! :)

    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe inspiracje :)
    Ceny:
    4,99
    4,30
    3,50
    3,26
    10,32
    8,88
    4,87
    7,27
    8,89
    4,29
    7,48
    6,96
    4,28
    8,78
    14,89
    6,27
    9,37
    5,31
    4,26
    8,31
    Mam nadzieję,że w żadnej się nie pomyliłam (oczywiście każda w "$")
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. These are great autumn inspirations but I love your selections more. :)

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajne inspiracje :)
    poklikane, powodzenia!
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne! Nie miałabym nic przeciwko, żeby pojawiały się często ;)
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne inspiracje! Kocham jesień i wszystko co z nią związane!
    Oczywiście poklikałam w każdy link! x

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne inspiracje ! Poklikałam ale nie chce mi sie podawać cen , ot taki leniuszek ze mnie ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne inspiracje !
    Obserwujemy??
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne inspiracje, taki cieplutki sweter by się przydał, trzeba się zaopatrzyć na zimę ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowite jesienne inspiracje! Naprawdę aż miło popatrzeć :) Kliknęłam we wszystkie linki, przykładowe ceny; $6.27, $9.37, $5.31, $4.26, $8.31, $8.89 I jedynie co za to chcę to Twój uśmiech :)
    Trzymaj się ciepło!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne inspiracje, bardzo motywujące! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wybrałaś super rzeczy! Poklikałam;)
    Zaobserwowałam i czekam na kolejne posty!

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog <3 Super foty ;) Obs za obs> Ja już, zaobzerwowałam jako mięta cytrynka :) licze na szczerość :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne inspiracje, poklikane :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Kliknełam wszystkie! Chociaż chyba liczy się tylko jedno, ale cii :D . super inspiracje, a w szczególności futra *.* .
    Zapraszam do siebie ;) . Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Kliknełam we wszystkie linki :) Inspiracje cudowne ! Pozdrawiam :D
    Ceny :
    New Stylish Lady Women Fashion Long Sleeve V-Neck Sexy Chiffon Shirt Top Blouse $4.99
    Fashion Women High Waist Pure Color Knee Length Casual Party Pleated Skirt $4.30
    New Fashion Women Girl Eco-friendly Canvas Handbag Large Messenger Shoulder Bag Tote Purse $3.50
    New Unisex Vintage Blower Jazz Hat Trilby Cap Fedora Style Hats $3.26
    Fashion Women Lady Casual Pointed Toe Shoes 5.7 inch High Heels Sexy Lace Up Side Zipper Ankle Bootie Solid Boots $10.32

    Obserwuję <3
    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne są ♥ Mogłabyś napisać osobny post o tej firmie?

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne rzeczy: 4,99, 4,30, 3,50, 3,26, 10,32, 8,88, 4,87, 7,27, 8,89, 4,29, 7,48, 6,96, 4,28, 8,78, 14,89, 6,27, 9,37, 5,31, 4,26, 8,31:)
    powodzenia kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Kliknęłam w 10 linków:) Mogłabyś wzamian zaobserwować
    -klik🌸

    OdpowiedzUsuń
  47. Mega inspiracje :) Poklikałam mam nadzieję, że pomogłam ! :)
    Wpadaj do mnie ! :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  48. Poklikałam c: A ty możesz również u mnie?

    Poklikasz? c:
    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/2015/11/hei-witam-was-po-dugiej-przerwie.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne inspiracje :D +poklikałam ;)
    http://polish-asgard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne stylizacje, powodzenia :*
    Pozdrawiam i zapraszam

    Www.aleksandrakobylnik. pl

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne rzeczy kliknęłam :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluję współpracy, poklikałam, byłoby mi miło jakbys sie odwdzięczyla tym samym u mnie w najnowsyzm poscie :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Marzy mi się parę takich płaszczyków ;)
    zapraszam na nowego bloga i do obserwowania http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzięki za komentarz i odwiedziny ;) Zawsze staram się pomóc więc poklikałam ;)
    $7.48; $6.96; $4.28; $8.78; $14.89; $6.27; $9.37; $5.31; $4.26; $8.31;
    Ja już obserwuje, czekam na Ciebie ;))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny post i design bloga !

    http://xcallmechanelx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne inspiracje i rzeczy! W kilka poklikałam :)

    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  57. Super inspiracje, bardzo w moim stylu! Zapraszam do siebie na nowy post :)
    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Super inspiracje, uwielbiam te jesienne kolorki!:)
    Poklikałam, życzę powodzenia!:)
    futerko-$8,88
    spodnie-$4,87
    zegarek-$4,29
    golf-$7,27
    spodnie czarne z dziurami-$7,48
    szary płaszczyk-$14,89
    torba z frędzlami-$4,28
    łańcuszek-$4,26
    kapelusz-$6,27
    sweterek-$9,37
    Niektóre ceny po przecenie, więc gdy się skończy ulegną zmianie, więc może być potem jakaś różnica w cenie :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne inspiracje, poklikałam
    Oto ceny:
    Biała koszula 4,99$
    Bordowa spódnica 4,30$
    Szara torba 3,50$
    Kapelusz 3,26$
    Czarne buty 10,32$

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Inspiring post for autumn, love this! ;)

    http://pixiethe90s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajne inspiracje, poklikałam ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Buty- $10,32
    Torba- $3,50
    Naszyjnik- $4,26
    Biała koszula $4,99
    Bordowa spódnica $4,30
    Zegarek- $4,29
    Kapelusz- $3,26
    Spodnie czarne - $7,48
    Szary płaszcz-$14,89
    Futerko-$8,88
    Świetne rzeczy, zapraszam do siebie! ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, kliknęłam w te rzeczy, które najbardziej mi się spodobały :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥