LOVE TO THE GRAVE

Dawno nie było żadnych pogadanko-pisankowych postów, więc postanowiłam napisać Wam co dzisiaj mnie spotkało :)


[PL] Będąc dzisiaj u dentysty, poznałam przemiłą starszą parę. Wyglądali razem cudownie. Widać było, że pomimo tylu lat ich miłość nie wygasła. Ciągle w nich była. Poznałam ich historię, okazało się, że są ze sobą już ponad 65 lat. I mimo wzlotów i upadków nadal bardzo się kochają i nie wyobrażają sobie bez siebie życia. Bardzo mnie to wzruszyło, patrząc na rozwody, które są coraz częściej, wszystkie zdrady i oszustwa... Miło było spotkać ludzi, którzy się sobą nie znudzili po wielu, wielu latach razem. Spędzili ze sobą całą młodość, dorosłość i spędzają starość. Chyba każdy z nas w głębi duszy pragnie właśnie doczekać takiego momentu, aby wraz z kimś kogo kochamy szczęśliwie się zestarzeć. Życzę temu małżeństwu, jeszcze wielu wspaniałych chwil przeżytych razem. A sobie i Wam wszystkim również tak długiego czasu przeżytego ze swoją drugą połówką. :)





















[ENG]
 When I was at the dentist I met very nice older wedlock. They looked wonderful. Despite the many years their love has not expired. I got to know their story, it turned out that they were together for 65 years. And despite the many quarrels, very much in love. They don't imagine life without each other. This very shrugged. When I see divorces, which are increasingly often, betrayal, deception ... I'm glad that there are people who know how to love. This wedlock spent together youth, adulthood and old age spending. I think each of us secretly wish just wait for such a moment to get along with someone you love happily grow old. I wish this marriage, yet many wonderful moments lived together. And myself and you all also lived such a long time with your partner. :)


zdjęcia - google grafika
Dzisiaj przetłumaczyłam notkę, ponieważ uważam, że ma ona troszeczkę ważniejszy przekaz, mam nadzieję skłaniający do myślenia. :)
Przepraszam, że post pojawia się dzisiaj, a nie wczoraj, ale miałam trochę zajęć i nie zdążyłam :*

A dla tych, którzy wytrwali do samego końca, pewnie zauważyliście zmiany, które zaszły na blogu :)
Jak oceniacie nowy wygląd?

Bay ♥



Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Nowy wygląd świetny ❤
    Historia naprawdę cudowna 💕

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam ♥
    Post super jak zawsze ♥
    Obserwuje ♥
    Pozdrawiam ♥
    Weronika ♥
    Mój blog :) zobaczysz? klik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!
    http://fridayp.blogspot.com/ <-- Enjoy! :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląda jest cudowny a najwiązując do tematu posta to zdecydowanie chciałabym poznać kogoś takiego komu nie znudzę się i dotrwamy jakoś do końca

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wygląd :) taka miłość to jak spełnienie marzeń..

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wygląd. Taka miłość to jak z filmu/książki ~http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka miłość jest cudowna <3 A wygląd bardzo ładny, przejrzysty, po prostu świetny :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba Twój blog i dodaję do obserwowanych a ponadto chciałabym Cię zaprosić do zabawy , bo zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Avards :) po więcej informacji zapraszam wieczorem na www.like-a-porcelaindoll.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna historia, sama chciałabym kiedyś taką przeżyć :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam w ogóle nie chcę się starzeć... serio. Chcę umrzeć w jakimś wypadku jak będę miała z 35 lat. Bez hejtów proszę :D
    Blog jest bardzo ładny, przejrzysty :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że ze mną też tak będzie, nie wyobrażam sobie inaczej :)
    Pozdrawiam!
    Możesz poklikać w linki w moim najnowszym poście?

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd bloga zdecydowanie na plus. Czytając Twój blog nie mogę uwierzyć że masz 17 lat bo wypowiadasz się na prawdę mądrze i dorośle... Oby tak dalej! :*

    http://laastwish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chcialabym się tak zestarzeć! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś szukało się jednej osoby na całe życie i naprawiało się to, co się psuło. W dzisiejszych czasach zepsute rzeczy wyrzucamy i kupujemy nowe- tak samo robi się z większością związków.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta para, którą spotkałaś daje bardzo dobry przykład, teraz rzadko się to zdarza, ludzie się rozstają, chcą od razu kończyć związek a nie strać się go naprawić, odbudować. Co do wyglądu to bardzo mi się podoba, jest bardziej przejrzysty! :D

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana imienniczko, prześlicznie napisałaś o tej miłości :) ja mogę od siebie dodać tylko tyle, że miłość, ta prawdziwa to jest najpiękniejsze co nas w życiu spotkało - ja po kilku już latach mogę powiedzieć, że są dni kiedy jeszcze bardziej uświadamiasz sobie jak bardzo ta osoba jest ważna i to ciepło które Cię ogarnia jest nie do opisania! Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio widziałam parę starszych ludzi, którzy szli przez park trzymając się za ręce taka miłoś jest piękna:)
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka miłość to prawdziwy skarb ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowy wygląd- super! :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka miłość jest bezcenna :)
    Świetny design :D
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny blog! Cieszę się że na niego trafiłam!
    zaobserwuj mnie a ja na pewno zrobie to samo!
    mój, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥