DREAMS COME TRUE

Dziś sobota, a przecież posta miałam dodać wczoraj, niestety mi się to nie udało ze względu na zdjęcia, mój pomysł z OOTW nie do końca wypalił, efekt końcowy mnie nie powalił, tematyka tego posta miała być, więc zupełnie inna, jednak może ten temat również Was zaciekawi. ^^
Postanowiłam podsumować tegoroczne wakacje, nie będą to ulubieńcy, a coś zupełnie innego. :)
Miłego czytania :*


Pierwszym moim celem na liście było osiągnąć 50 obserwatorów, teraz mam już ich ponad 100, a liczba z dnia na dzień rośnie, ja jestem w tak ogromnym szoku, że nie macie pojęcia! Jestem dzięki temu naprawdę bardzo, ale to bardzo szczęśliwa, bo prowadząc bloga ja spełniam jedno ze swoich marzeń i wy wszyscy mi w tym pomagacie, to jest dla mnie tak ważne i cenne, że nie do opisania słowami. Ale postaram się, po prostu: DZIĘKUJĘ ♥


Kolejnym moim celem typowo związanym z blogiem było osiągnąć 1500 wyświetleń, dla mnie w tamtej chwili, jak i w obecne jest tak wielką liczbą, a udało mi się to, teraz jest ich już ponad 4000, jestem tak niezmiernie Wam wdzięczna i szczęśliwa, ja pisząc to w tej chwili płaczę, ale to są łzy szczęścia, że dzięki Wam wszystkim zdołałam aż tyle osiągnąć, ja wiem, że dla innych blogerek czy blogerów to pikuś, ale dla mnie to coś naprawdę wielkiego. ♥




Jeśli chodzi o blog miałam jeszcze jeden cel, a raczej postanowienie, a mianowicie, żeby dodawać posty 4 razy w tygodniu, to nie wypaliło, ale nawet się cieszę, z tego względu, że przynajmniej nie zarzucam Was tyloma postami, a przez to miałam również więcej czasu, aby przeglądać Wasze blogi, uważam, że 1-2 posty w tygodniu w zupełności wystarczą. :))



Z moich prywatnych celów spełniło się kilka, o których nie będę pisać tak dużo, tylko je wymienię :)
Podszkoliłam angielski jak chciałam, pomalowałam pokój, oraz posprzątałam w nim ta tip-top ^^
Wiem, że może to dla Was wydaje się niewiele, i całkiem zwyczajnie, jednak dla mnie to coś dużego, mnie po prostu bardzo cieszą takie drobnostki, ważne, żeby umieć właśnie cieszyć się z małych rzeczy, bo jeżeli nie będziemy tego umieli, duże rzeczy też nas nie będą cieszyć.



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i nie zanudziłam Was :)
Już od następnego tygodnia postaram się, aby było tak jak zapowiedziałam w poprzednim poście, dodatkowo, abyście mogli być na bieżąco ze mną postanowiła dzięki Waszemu podejściu do tego pomysłu założyć instagrama :)) I jak tylko to zrobię na pewno dam Wam znać :*
Nie napisałam również z jakich sklepów jest dzisiejsza stylizacja, ale po prostu nie wiem, bo jakiś czas temu poodcinałam metki, gdyż mi przeszkadzały, biżuteria - jubiler, a zegarek - chińczyk :))





Jak Wam mijają pierwsze dni w szkole? U mnie masakrycznie dużo nauki i od początku roku na pierwszym planie egzamin trzecioklasisty. Nie będę się na ten temat rozpisywać, bo uważam, że to mało ciekawe, ale napiszcie, czy wy również macie od początku tyle nauki? :)

A co sądzicie o zdjęciach? 

Miłego tygodnia, do piątku!
Bay ♥


Udostępnij ten post

62 komentarze :

  1. Świetny post 💕 gratuluje liczby obserwacji i wyświetleń :) stylizacja na zdjęciach cudowna :) powodzenia w blogowaniu i zapraszam do mnie :)
    niesmialavicki.blogspot.com
    Buziaki ;* ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna stylizacja, ja już nie chodzę do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze tygodnie w szkole są dla mnie bardzo pozytywne! Zdjęcia są cudne! Nie dziwię się takiego sukcesu. Jesteś pozytywną i sumienną osobą! Bardzo lubię Twój blog! Aby tak dalej! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna stylizacja, spódniczka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również trzecia gimnazjum... Masakra
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I really like yur outfit. Impressive. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczere gratulacje za te osiągnięcia! :) Może są małe, ale to jeden krok do większych sukcesów ;)
    A w szkole zadają, że masakra.. ;____;
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję sukcesu :)! Ja akurat, teraz poszłam do 1 gim :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu osiągnięć :)
    Cudowna spódniczka *.*
    U mnie już zapowiedziane pierwsze pytania, wiec jest ciężko ;c
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Śliczne zdjęcia.

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To życzę jeszcze więcej obserwatorów i wyświetleń :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, ogromnie gratuluje blogowych osiągnięć!
    U mnie w szkole zapowiedziane już 2 sprawdziany... na szczęście za tydzień idę z przyjaciółką na koncert, trochę odreaguję szkołę, haha
    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje liczby obserwujących! Fajny post i świetne zdjęcia!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że większość celów zrealizowałaś. Co do zdjęć to są całkiem dobre.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, świetnie się komponuje :P Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo! 100 obs - to już jest coś ;)
    Oby tak dalej!
    Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie: http://fridayp.blogspot.com/
    Dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja! Boska spódniczka <3
    Pozdrawiam

    Wanko-san.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny outfit! Tak trzymaj :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nawet nie ma dużo lekcji ale przez to że były tylko lekcje organizacyjne oprócz matematyki i angielskiego :) No tak egzamin przecież taki "trudny" i trzeba się dużo uczyć. Ja "uczyłam się" tylko w drugim semestrze tego co na lekcjach i miałam wszystko ponad 72% (nie że się chwalę bo dla mnie to słaby wynik). Dużo tam jest podane w tekście albo poprostu na logikę, nie ma czym się przejmować. U mnie już na rozpoczęciu mówili o maturze. Przecież to dopiero pierwsza klasa! :) ~http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takiej liczby obserwatorów i wyświetleń, bloguj dalej, bardzo lubię czytać twoje wpisy! Mam strasznie dużo nauki jak na sam początek, ale staram się uczyć wszystkiego systematycznie, żeby później nie mieć zaległości. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, zdjęcia też świetne :*

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny strój!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Sceneria jest fajna! Gratulację blogowego sukcesu, statystyki na pewno będą szły cały czas w górę :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję spełnienia swoich celów i życzę powodzenia w jeszcze innych ;)

    pastelowyswiatwedlugmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz ! Też chciałabym tyle obserwatorów :(
    Zapraszam do siebie !
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna stylizacja :) gratuluje! powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post, ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję już takich sukcesów i życzę kolejnych! Ładne zestawienie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje osiągnięć na blogu :). Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu pisałaś, że nie widać zdjęć, jeśli chcesz zobaczyć rezultaty zapraszam na mój Fanpage: https://www.facebook.com/lublins

      Usuń
  28. Gratuluje 100 obserwatorów, ja cały czas cieszę się z każdego kolejnego bo miło wiedzieć, że nie pisze się dla siebie i komuś się to podoba :D

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna stylizacja :)
    podobami się :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/38.html mogłabys poklikac u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam na nowy post!
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne zdjęcia, świetna stylizacja ;)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com
    zapraszam, oddaje każdy kom i obs :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję Tych osiągnięć. :* Zdjęcia ciekawe, a stylizacja super. :) U mnie na szczęście jeszcze nie jest tak źle co do szkoły.
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie. ;)
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne stylizacja :) Dzięki za odwiedziny :)
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w tym roku matura, więc to już wgl jest jazda bez trzymanki :D
    świetny zegarek!
    pozdrawiam
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. A mi się bardzo podoba tło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajowa spódniczka :)
    I gratuluję sukcesu, oby tak dalej :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice post :)

    http://www.catwalk-avenue.com/2015/08/gone-girl-gone/

    OdpowiedzUsuń
  39. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny post ;)
    Pozdrawiam ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia, fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne zdjęcia, ale mi się podobają twoje włosy!Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjęcia oryginalne podobają mi się :) U mnie jak na razie już cały terminarz zajęty i nauczyciele z bólem serca (!) odkładają nam sprawdziany na następne tygodnie :'( Życzę powodzenia w nauce!

    Zapraszam do mnie na przegląd złotówkojadów :) #BackToSchool1: Moi mali pożeracze budżetu

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Pamiętam moje początki, też chciałam mieć 100 obserwatorów :D
    Gratuluję ci spełniania marzeń, tych mniejszych, ale marzeń. Trzeba się cieszyć z wszystkiego :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluje i ciesze sie razem z toba! Swietna stylizacja!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję 100 obserwatorów i życzę jeszcze więcej!
    Śliczne zdjęcia, a stylizacja pięknie wygląda!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje!
    Zapraszam do siebie: http://fridayp.blogspot.com/ <--
    Dobrej Nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie że twoje plany tak wypaliły :) gratuluję statystyk, jestem pewna
    że będą wciąż rosły i rosły :) wydaje mi się że takie podsumowanie
    wakacji to idealny wpis na wrzesień szkoda że ootw się nie udał, ale nie
    ma tego złego co by na dobre nie wyszło:) świetne zdjecia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluje 100 obserwatorów, ja już oczywiście do tej grupy dołączam ;) Więc jeszcze plus jeden. Gratuluję też spełnienia innych celów i życzę, aby dalej Ci tak dobrze szło :) Pozdrawiam, a jeśli masz czas albo ochotę to zapraszam do siebie ;)

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluje osiągnięć! Piękny zegarek;)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczna ciekawa stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/ x jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne i ciekawe zdjęcia i oczywiście stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluje wyświetleń, kiedy nowy post? Miłego dnia ! ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥