sobota, 26 września 2015

BATTLE

Hi girls & boys!
Na wstępie, chciałabym napisać, że posty będą jednak umieszczane w sobotę, nie w piątek, ponieważ się nie wyrabiam. :( Co do tematyki dzisiejszego posta, to u mnie na blogu jeszcze czegoś takiego nie było, będzie to porównanie styli kilku gwiazd, zarówno polskich jak i zagranicznych. :)
Zapraszam :*

Edyta Górniak vs Małgorzata Kożuchowska






Z tych dwóch stylizacji wybrałabym Edyty Górniak, ponieważ myślę, że jakoś bardziej do mnie przemawia :) Uważam jednak, że Małgorzata Kożuchowska to jedna z najlepiej ubranych kobiet w Polsce.


Ashley Tisdle vs Ashley Benson 





















Z pomiędzy tych dwóch zestawów wybrałabym Ashley Tisdle, bardzo mi się podoba i ma w sobie to coś ^^ Z kolei Ashley Benson wypada równie dobrze, mimo że akurat jej stylizacja nie wygrała, jako osoba jest dla mnie wielką inspiracją! 

Piszcie w komentarzach, stylizacja której gwiazdy podoba Wam się bardziej :)
Jak oceniacie ten post, chcielibyście więcej tego typu? :)

Bay♥

zdjęcia - google grafika

22 komentarze:

  1. Kożuchowska u mnie wygrywa, a młode gwiazdy obie piękne ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się nie wyrabiam :/ Mi tam akurat stylizacja Kożuchowskiej bardziej się podoba. Tego typu post to bardzo fajny pomysł, tylko może trochę więcej tych par porównań :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ashley uwielbiam jest moją ulubioną aktorką
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje poniżej podobają mi się obie , co do tych z naszymi aktorami niekoniecznie mój styl choć wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie znam się na modzie, ale uważam podobnie jak ty, w pierwszym przypadku, w drugim natomiast mnie bardziej podoba się Ashley Benson. Pozdrawiam ;)

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się stylizacja Ashley Tisdle :)
    Świetny pomysł na post ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na post, jak dla mnie mogą być częściej :D i fajnie, jakby było więcej tych porównań :P
    co do pierwszego porównania to nie mogłabym zdecydować, co lepsze, bo są to zupełnie odmienne stylizacje, ale w drugim porównaniu też wybrałabym Tisdle :3
    buziaakii :**
    +mogłabyś poklikać w wolnej chwili? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałabym tak samo jak ty

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokładnie takie same zdanie! Wybrałaś super gwiazdy :d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem wstanie wybrać w drugim przypadku, bo obie są piękne hahhaha
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post jednak w pierwszej bitwie Kożuchowska jest zdecydowaną zwyciężczynią!

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda stylizacja jest śliczna aczkolwiek nie mój styl ;**

    Poklikasz? Obserwacja za obserwację ? Odpowiedz u mnie ;*

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardziej podoba się Edyta ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś bardzo fajne 'gwiazdy'! Świetny pomysł na post!
    Mam takie same zdanie jak Ty ;)

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥ ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ashley Tisdle zdecydowanie! Wpadłam na Twojego bloga przypadkiem,
    i bardzo mi się spodobał. Ja już obserwuję,
    I liczę, że też do mnie zajrzysz :)
    Pozdrawiam ciepło♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ashley Tisdle na 1 miejscu ! <3
    Bardzo podoba mi się Twój blog więc zostaje na dlużej <3
    orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, Edytka się trzyma :)

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne stylizacje. :-)
    Zapraszam do siebie na rozdanie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Edzia wygląda super :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi podoba się bardziej stylizacja Edyty Górniak :)
    Rób takich postów częściej bo są fajne i dałaś mi inspirację <3

    dororetka.blogspot.com
    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia