wtorek, 4 sierpnia 2015

ULUBIEŃCY LIPCA/ JULY FAVOURITES

Hi girls & boys! 
Na początek, chciałam Wam podziękować za to, że klikaliście w linki w poprzednim poście i za naprawdę miłe komentarze, które wiele dla mnie znaczą. Dziękuję Wam z całego serducha! ♥
Współpraca się powiodła, z czego się cieszę, ale o wiele bardziej się cieszę z tego, że już niedługo będę Wam wstawiała zdjęcia dużo lepszej jakości, ale to niebawem, na razie muszę się jeszcze męczyć z trochę gorszą jakością, ale wydaję mi się, że nie jest jeszcze taka najgorsza. Co do współpracy to opiszę Wam ile czekałam na paczkę, po jakim czasie miałam już wystarczającą liczbę kliknięć. :) I wybaczcie, ale na razie nie będzie się pojawiało angielskie tłumaczenie, ponieważ zajmuje mi to dosyć dużo czasu, a w tej chwili nie dostaję bardzo dużo angielskich komentarzy, więc od tłumaczeń robię sobie przerwę, jednak postanowiłam umieścić tłumacza na bocznym pasku. :)
 A teraz zapraszam na moich lipcowych ulubieńców. ^^

Translate ->

Pielęgnacja : 
Krem Dove, który jest moim faworytem, jeżeli chodzi o kremy do twarzy, cudownie działa na moją twarz, nie jestem pewna czy już kiedyś o nim nie wspominałam, ale przechodząc do kremu to jest to mój ideał i odkąd zaczęłam go używać, naprawdę nie powrócę do innego kremu. Czasem stosuję go zamiennie z tym kremem z Ziaii. :) Cena: ok. 6zł.

Drugim produktem w tej kategorii jest odżywka do rzęs z Eveline. U mnie sprawdziła się świetnie, używam jej teraz trzeci tydzień i widać efekty, rzęsy są wzmocnione i nie wypadają, a do tego są wydłużone i zagęszczone. 


Ten produkt nie do końca związany jest z pielęgnacją, ale postanowiłam właśnie tu go dodać, a mianowicie suchy szampon z Syoss, według mnie jest świetny, bardzo ładnie pachnie i przywraca włosom świeżość, bardzo fajna alternatywa, gdy gdzieś się spieszymy i nie zdążymy umyć włosów, lub jak po prostu mamy leniwy dzień. Nie miałam jeszcze suchego szamponu z batiste, ale pewnie w najbliższym czasie również szampon z tej firmy przetestuję.



Kolorówka:

Pierwszym produktem należącym do tej grupy jest lakier z golden rose kolekcji Paris w kolorze 04, bardzo lubię paznokcie pomalowane na biało, ale ta biel nie może być taka "korektorowa", dlatego zdecydowałam się na kolor 04 gdyż on właśnie jest biały, ale jednocześnie podchodzący pod szarość, nie ma odcienia korektora szkolnego. Zdjęcie niestety nie oddaje jego koloru. :(


Drugim i ostatnim produktem z kolorówki jest mascara z essence, jestem po prostu zachwycona jej działaniem. Świetnie wydłuża rzęsy, pogrubia je, nie skleja i nie zasycha tak szybko. Nie odbija się na powiece, cóż... Ma same pozytywne cechy!


Przechodząc do niekosmetycznych ulubieńców, zacznijmy od
Muzyki: 

1. OMI - Cheerleader <3 Śliczna, można byłoby jej słuchać godzinami.


2. Zella Day - Hypnotic tę piosenkę usłyszałam na blogu, którejś z dziewczyn niestety nie pamiętam której. :( Ale jest świetna! I nie mogę przestać jej słuchać.


3. Natalia Nykiel - Bądź dużym chłopcem. Jak dla mnie piosenka jest świetna, znam ją na pamięć i świetnie się jej słucha. :)


Filmy: 

W tym miesiącu obejrzałam sporo filmów i cztery z nich po prostu mnie zauroczyły i kupiły w całości. :) Nie będę Wam tu spojlerowała, tylko wkleję do każdego filmu opis oraz zwiastun.

Pierwszym jest "Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie", jest wspaniały, uroczy, nieprzewidywalny, cudowny i polecam. Ja po prostu oszalałam na jego punkcie.

Alex pracuje w agencji reklamowej. Jest pewny siebie, przystojny, twardo stąpa po ziemi. Pewnego dnia poznaje licealistkę Niki i się w niej zakochuje.                                      źródło:Wikipedia


Drugim filmem jest druga część filmu wyżej, czyli "Wybacz, ale chcę się z Tobą ożenić" również polecam <3 Uwielbiam te dwie części! :) Niestety nie ma do nich zwiastunów :((

Kolejnym świetnym filmem, który obejrzałam w lipcu jest "Zakochana złośnica" , jest on już troszkę starszym filmem, ale jest wyśmienity, pełny śmiechu, skruchy i wzruszenia.

Kat to dziewczyna, przed którą drżą wszyscy faceci w szkole, jej młodsza siostra natomiast stanowi główny obiekt ich pożądania. Bianca, ku swej rozpaczy, ma zakaz umawiania się na randki do czasu, gdy Katarina znajdzie sobie chłopaka. 
 Źródło: Filmweb

Tutaj znalazłam zwiastun tylko po angielsku, ale łatwo jest go zrozumieć. :))





Już ostatnim filmem jest "Zostań jeśli kochasz" jest to wyciskacz łez. Płakałam prawie cały film, bardzo wzruszający, pełen uczuć i emocji. Polecam z całego serducha! <3

Mia Hall, nieśmiała i utalentowana muzycznie nastolatka, zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie.
Źródło: Filmweb



To byliby wszyscy moi ulubieńcy. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i jeszcze raz z całego serducha dziękuję za kliknięcia! <3

A jakich Wy mieliście ulubieńców w lipcu? ^.^

Bay♥

69 komentarzy:

  1. Super ulubiency!
    Miło by bylo gdybys poklikała u mnie :( Staram sie o wspołprace z dresslink
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny lakier ;)
    Świetni ulubieńcy :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę szukać tego cudnego lakieru, o taki kolor mi chodziło. Nie typowo biały, ale podchodzący pod inny kolor. Piękne zdjęcia, jakość nie jest, aż taka zła jak pisałam o tym na początku :) Tusze to bajka *.*
    Zapraszam do nas ---> http://weonforever.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery z Golden Rose ;P Ciekawe filmy poleciłaś może w wolnej chwili się skuszę ;)
    Zapraszam na blog-estery.blogspot.com <=== KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dove zawsze się sprawdza :()))))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow the golden rose nail polish looks so pretty! love the colour thanks for sharing you have an awesome blog:) Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you’s like to so I can follow you right back x

    kisses
    http://www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajni ulubieńcy, mam ten tusz z Essence, i też bardzo go lubię :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi ulubieńcy! Jeszcze nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie mam zamiar obejrzeć "Zostań jeśli kochasz". Lubię lakiery z GR.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam film "Zakochana Złośnica". Obejrzałam już trzy razy i mimo, iż stary film nigdy mi się nie znudzi :) Tak samo jak zostań jeśli kochasz :) Właśnie czytam 2-część książki :*

    Zapraszam do mnie :) Obserwuję :*
    http://pisanezpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon z batistu polecam :) Tuszu takiego nigdzie nie widziałam, tych piosenek ciągle słucham. Dzięki za filmy bo 3 nie znałam i teraz chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piosenka nr jeden jak najbardziej na tak. :D Krem się u mnie nie sprawdził, zbyt tłusty. :)

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten suchy szampon do włosów jest świetny! Sama taki mam i jestem z niego zadowolona :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery z golder rose są świetne C:

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super piosenki :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. co do lakierów, golden rose według mnie jedne z najlepszych :)
    nigdy nie słyszałam o odżywce do rzęs, musze spróbować!

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta piosenka "Bądź duży" wpadła mi jakiś czas temu w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam tej samej odżywki do rzęs. Piosenka "Bądź duży" jakiś czas temu wpadła mi w ucho i świetnie się jej słucha :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. świetni ulubieńcy :3
    uwielbiam zakochaną złośnicę ♥


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba będę musiała wypróbować tego kremu :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetni ulubieńcy :). Bardzo zaciekawiłaś mnie tym suchym szamponem, chyba się na niego skuszę. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love your style of writing! Perfect blog and photos!

    Follow for follow? Let me know, I always follow back! │Môj BLOG /KLIK/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, super blog i zdjecia!!
    może obserwacja za obserwację?
    Jeśli chciałabyś kupić koszulkę od pewnej firmy, świetnej jakości z napisami które się nie ścierają wszystko masz dokładnie tutaj napisane http://verlooks.blogspot.com/2015/08/print-that-shirt.html
    Jeśli zdecydowałabyś sie zamówić koszulkę to bardzo bym prosiła abyś przy zamawianiu napisała tej firmie ,, jestem od weroniki'', kiedy kilka osob dzieki mnie zamowi te koszulki dostane z ta firmą współprace, z gory dziekuje<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zella Day jest moją ulubioną wokalistką. Pierwszy raz spotkałam się z jej utworami w Teen Wolf, wtedy zaczęłam szukać i ciągle słuchać jej muzyki
    Poklikasz w banery po prawej stronie? To dla mnie bardzo ważne.
    http://tropical-fruiits.blogspot.com/2015/08/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  26. już od dłuższego czasu zabieram się do oglądania zakochanej złośnicy i jakoś nigdy nie mogę się zebrać :(
    ale po tym jak pokazałaś go w ulubieńcach w końcu go chyba obejrzę! :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. oglądałam wszystkie te filmy, superowe! ;)
    zapraszam do mnie :) twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetni ulubieńcy, mam tą samą odżywkę do brwi i również sprawdza mi się świetnie!
    Obserwuję i liczę na to samo, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawi ulubieńcy. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne rzeczy :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostań jeśli kochasz <3
    Uwielbiam!

    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Moi ulubieńcy lipca to lakier do paznokci Maybellin koloru miętowego, piosenka - Naucz mnie ♥♥♥
    Miłego dnia!
    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś miałam ten suchy szampon, ale byłam strasznie zawiedziona:(( Fajni ulubieńcy:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Zostan, jesli kochasz :3 Ciekawy Blog :) Pozdrawiam i zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Z twoich ulubieńców lubię piosenkę OMI. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetni ulubieńcy i fajowy blog. Wszyscy tak polecają "Zostań, jeśli kochasz", że chyba sama niedługo odszukam gdzieś ten film <3

    pastelowyswiatwedlugmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam produkty syoss :) Może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. lubie ten krem z dove ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. superowi ulubieńcy, znam wszystkich :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście w linkc CNDirect, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Z trzech twoich piosenkowych ulubieńców, dwie z nich są na mojej liście rzeczy fajnych w lipcu ;p Mamy podobny gusty muzyczny
    Bardzo fajni ulubieńcy. Ja uwielbiam ten lakier do paznokci. Mam go już dość długo i mi się nie znudził

    Zapraszam do mnie. Piszę o książkach, filmach muzyce no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mam ten sam biały lakier i zdecydowanie go uwielbiam!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega zdjęcia. ;)
    Nowy post u mnie ;>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny post, kilka ciekawych produktów :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super rzeczy :-D.Lubię ten lakier do paznokci z Golden Rose ;-).

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również używam tego kremu do twarzy i świetnie się sprawdza :D A "Zostań, jeśli kochasz" uwielbiam ♥

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. mialam ten sam lakier z Golden Rose. I sparawdzał się dobrze na moich paznokciach . Również polecam :)

    zapraszam do mnie :) | magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetni ulubieńcy ! Uwielbiam tą piosenkę Omi - Cherleeder
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Oglądałam "Zostań jeśli kochasz". Bardzo dobry film! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam zostań jeśli kochasz, polecam książke
    MOże obserwacja ? Odezwij się u mnie
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Oooo ''Zakochana złośnica'' oglądałam ten film setki razy i nadal go uwielbiam ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Oooh this they sound amazing thanks for sharing. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajne przybory!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo lubię te piosenki co są w poście <3

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowny blog, piekne zdjecia i milo sie czyta posty. moze wspolna obserwacja? jezeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj i daj znac w komentarzu a od razu na 100% się odwdzięczę
    pozdrawiam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Widzę, że mamy podobny gust co do muzyki i filmów
    Oglądałam zakochaną złośnicę jakieś dwa tygodnie temu i baaaaardzo mi się podobał ten film
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zostań, jeśli kochasz <3 - uwielbiam :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajni ulubieńcy,miałam ten suchy szampon :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. zostań jeśli kochasz,oglądnę jeszcze dzisiaj w nocy ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. świetni ulubieńcy! ;) film zostań jeśli kochasz jest wspaniały :) zapraszam do mnie na nowego posta i pozdrawiam! smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Oglądałam film ''Zostań jeśli kochasz'' ale skończył się w taki głupim momencie, że zamiast płakać to byłam zła ;P Muszę wypróbować tą odżywkę do rzęs bo aktualnie moje są w opłakanym stanie.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    Używałam suchego szamponu z tej firmy i również dobrze mi się sprawdził :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  64. Czytałam książkę ''Zostań, jeśli kochasz'' - ciekawa.
    Ja teraz zmagam się z kliknięciami z tej samej firmy. Jeśli zechciałabyś pomóc to byłabym ogromnie wdzięczna.

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetni ulubieńcy! Zaciekawiła mnie ta odżywka z Eveline. Moim ulubieńcem zdecydowanie jest odżywka do paznokci z tej firmy. :D
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Czytałam zostań jeśli kochasz, film też spoko :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia