sobota, 15 sierpnia 2015

COMPLETELY ALONE #1

Hi girls & boys!


Translate -->

Dzisiaj na moim blogu po raz kolejny pojawi się temat należący do tych poważniejszych, a mianowicie chciałabym poruszyć temat samotności. 

Zauważyłam od pewnego czasu, że wiele osób wybiera samotność, izolację od reszty świata, aby być szczęśliwym. Czy to nie dziwne? Ludzie Nas odstraszają? Wolimy być samotni, aby nie zostać zranionym? Czy to na pewno dobre wyjście?
Czasami wybieramy samotność z poczucia bezsilności, bezsensu, anomii, samowyobcowania, izolacji. Uważamy, że to rozwiąże wszystkie nasze problemy. W końcu kto będzie lepszym przyjacielem, rodziną niż my sami. Prawda?
Przecież to my będziemy mogli wszystko kontrolować, będziemy mieli nad wszystkim władze. Czujemy się bezpieczni, jesteśmy w swoim "pancerzu", zaszywamy się w sobie i nikt już nigdy nas tkliwie nie dotknie, nie zrani. Przecież to najlepsze wyjście z sytuacji. Odizolujemy się od świata, bo on jest zły, samotność jest dobra, ale po pewnym czasie coś zaczyna być nie tak...

Jedni są samotni z wyboru, inni, ponieważ nikt ani nic im nie zostało, jeszcze inni są samotni, mimo że mogłoby się wydawać zupełnie inaczej.

W tym poście chciałabym się skupić na tej pierwszej grupie.
Samotni  z wyboru.
Są to ludzie, którzy wybrali drogę samotności, ponieważ zbyt wiele razy zostali zranieni, wolą samotność od spróbowania czegoś nowego, ponownego zaufania ludziom.
Nie mają już w sobie nadziei, zostali zdradzeni przez ludzi i boją się zaznać tego po raz kolejny. Sądzą, że są wolni, uciekają od ludzi, czując się dobrze tylko w swoim towarzystwie. Ale niestety :

Człowiek jest w stanie przyzwyczaić się do wielu rzeczy, ale nigdy nie przyzwyczai się do SAMOTNOŚCI.

Ludzie, którzy wybierają samotność, również nie przyzwyczaili się do samotności, są smutni, mimo że ciągle bronią się przed tą myślą, doskonale wiedzą, że tak jest.

Uważam, że takim ludziom, mimo wszystko należy się zrozumienie, wspieranie i danie czasu, bo im nie jest łatwo, nikomu nie jest łatwo żyjąc samotnie. Myślę, że można pomóc tym ludziom nie zawodząc ich, a oni powinni dać jeszcze jedną szansę ludziom, w końcu nie wszyscy są tacy sami. 














T-shirt - C&A
Shorts - No name
Shoes - Targ
Rings - Avon/Pamiątki
Watch - Quartz
Necklace - No name
Fingernails - Golden Rose Paris 04
Toenails - Golden Rose Paris 71

Mam nadzieję, że taki post Wam się spodobał, temat podzieliłam na 3 części, które będą się pojawiać na blogu co jakiś czas, nie piszę dokładnie co ile bo sama nie wiem, w końcu nie będą u mnie tylko smutne tematy. :) Kolejne części poruszą ludzi samotnych w tłumie, oraz ludzi, którzy zostali sami ze względu na ich los i podejmowane decyzje. 

Jak Wam się podobają zdjęcia i stylizacja? :) 
Blogger niestety trochę popsuł ich jakość. 
Co sądzicie o poruszonym przeze mnie temacie? :*

Bay ♥

49 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna. Jak dla mnie za dużo pierścionków ale może dlatego że nie noszę ich w ogóle ... Zdjęcia bardzo ładne :) Temat bardzo dobry. Nie zdawałam sobie sprawy że takie osoby są -samotne z wyboru. http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja uwielbiam pierścionki, według mnie nadawają takiego klimatu, każdy jest jakimś wspomnieniem, coś jak dla kogoś tatuaże :))
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Świetna stylizacja ;3 Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt z nas nie jest w stanie znieść samotności na dłuższą metę. Każdy potrzebuje jednak osób, które go wspierają i z którymi mógłby porozmawiać :)
    Bardzo ładna stylizacja!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i super stylizacja.

    Pozdrawiam gorąco

    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację, z samotnością trudno jest się pogodzić, ciekawie piszesz :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami lubię pobyć sama ze swoimi myślami, odpocząć na chwilę od ludzi, ale cały czas bym tak nie potrafiła. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! :) Bardzo podoba mi się, że dodałaś do niej pierścionki, bardzo pasują :) Do tego świetny zegarek ;3
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Samotność to to czego boję się najbardziej...

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, wiele osób boryka się z samotnością... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co raz więcej osób w tych czasach dotyka samotność . super stylizacja .
    http://sduska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektórzy ludzie są samotnikami... Po części ich rozumiem, bo sama nieraz wolę zostać w domu z książką niż gnać na kolejną imprezę. Nie umiem jednak odciąć się od rodziny, najbliższych i przyjaciół.... To smutne, że wiele osób np dla kariery potrafi to zrobić. Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja. Ja też mam tyn problem, blogger ostatnio bardzo psuje jakość zdjęć :C
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej mieć kogoś przy sobie.
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  14. Samotność jest najgorsza :/ Piękna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :)
    skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niee, samotność jest okropna:(
    bardzo ładny zegarek;)
    pozdrawiam, byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie potrafię zrozumieć jak ludzie mogą wybrac samotność ponieważ nawet naukowo zostało udowodnione ze ludzie to tak jak zwierzęta stadne potrzebują swojego stada. od początku naszego życia zostajemy przyzwyczajeni do czułości, wybierając samotność sprzeciwiamy sie naturze dlatego tak ważne jest by pomoc tym którzy myślą że samotnośc to najlepsze wyjście bo to nie prawda i najczęściej samotność okazuje się bardzo bolesna. To trudne przełamać się, zacząć wierzyć ludziom i jak gdyby nigdy nic cieszyć się życiem, ale warto próbować i warto pomagać. Każdy człowiek ma uczucia :)
    Śliczna stylizacja zdjęcia jakby wyciagniete z tumblera :) masz cudowne wyczucie stylu :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny post a co do stylizacji moim zdaniem za dużo pierścionków ale oczywiście jak kto lubi : *
    http://mojemaleuzaleznienie.blogspot.co.uk/
    + obserwuje każdego co skomentuje u mnie wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz. Samotność jest czasami dobra, o ile jest krótka, można wszystko przemyśleć itp., ale bez przesady. Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem bardzo mądry post. Wspaniale dobrałaś słowa do tematyki, aż chciało się czytać :*
    Samotność dla jednych jest dobra, dla niektórych nieco gorsza. Dla mnie jest okej. Z wyboru :*
    Zdjęcia i stylizacja cudowne :* buziaki

    Zapraszam do siebie:*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. to normalne, że człowiek potrzebuje innych ludzi :)
    pokliaksz w linki u mnie?
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :) piękne stylizacje :*

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stylizacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis. Myślę, że nigdy nie wybrałabym samotności, bez względu na to co by się nie wydarzyło w moim życiu. Śliczne zdjęcia :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  24. Samotność to jedna z najgorszych rzeczy jaka może nas spotkać...
    A co do stylizacji, świetna, idealna na lato ♥
    cudowny zegarek *.*


    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny outfit! :)
    Mój Blog – klik!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? To dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog kochana! będę regularnie odwiedzać <3 zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: olabugaj.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  27. dziekuje za poklikanie♥
    i może jeszcze wspólna obserwacja? jeżeli tak to zacznij a od razu się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bo samotność jest łatwiejsza... tak wielu myśli . Trzeba postawić na odwagę i nie bać się innych ^^.
    + piękna stylizacja ;*

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczna stylizacja:) podoba mi się bluzka i buty:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia jak i stylizacja bardzo ładne! Bardzo ciekawy post, świetnie to wszystko napisałaś!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  31. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  32. też miałam taki okres w życiu, że wolałam samotność..
    nie wolno pozwalać na to innym ludziom.. bo tylko popada się w depresje
    może wzajemna obserwacja??
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mądry post...ja czasami lubię samotnośc..tak posiedziec, pomyślec, pomarzyc, ale bez przesady :P
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam takie tematy na blogu, bardzo mądrze napisane. :)
    Samotność.. czasem dobra, ale nie do przesady, bo bywa strasznie męcząca i przygnębiająca.
    świetny post, pozdrawiam :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. What a nice and interesting blog!! Great posts!
    Wanna follow each other on gfc? Let me know!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietna stylizacja :)
    Ciekawy post, ja lubię samotność bo sie już do niej przyzwyczaiłam - nie mam rodzeństwa i jestem jedynaczka i tak jakoś mi lepiej
    Pozdrawiam!
    seecreetivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. W sumie ja wolę być sama. To ucieczka od świata. Nie ma ludzi = nikt cie nie zrani. Boję się najbardziej tego, bo ludzie są bezlitośni, dwulicowi. To niesamowite, jak człowiek może prostymi słowami zranić kogoś, tak głęboko, że po pewnym czasie może się odizolować od świata i popaść w depresje. Niestety coraz więcej takich ludzi jest.

    http://queen-of-moon.blogspot.com/
    Jeżeli blog ci się spodoba - zaobserwuj, moim marzeniem jest dobić do 400 *-*

    OdpowiedzUsuń
  39. super stylizacja :* z miła chęcią dołączam do grona obserwatorów :* i zapraszam również do obserwacji mojego bloga justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Samotność to najgorsze co może spotkać człowieka. Jednak czasami każdy potrzebuje takich chwili, kiedy może pobyć sam ze sobą. Stoczyć bitwę z własnymi myślami.
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice post :) Kiss kiss from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Samotność z wyboru to forma ucieczki od świata osób, które nie czują się pewnie, mają problemy z samooceną. Bardzo ciężko do nich dotrzeć, a szkoda, ponieważ na pewno większość z nich to wartościowe, ciekawe osoby.
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny zegarek, outfit na cieplejsze dni :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia