niedziela, 23 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL #1 PRZYBORY SZKOLNE + KILKA POMYSŁÓW NA STYLIZACJE

Hi girls & boys!
Dzisiaj przychodzę do Was z haulem z przyborami szkolnymi. Według mnie ma on na celu zainspirowanie Was lub może dać Wam jakieś wskazówki, oraz powiedzieć na co ja najbardziej zwracam uwagę Szkoła zbliża się niestety wielkimi krokami, także trzeba się zaopatrzyć w te najważniejsze rzeczy.

Moich przyborów nie ma za wiele, gdyż nie mam w tym roku ani plastyki, ani techniki, więc kupiłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy :) Plecak jest z tamtego roku, także przepraszam Was za stan, ale dopiero jutro będę go prała (dlatego też nie będę pokazywała go osobno). ^^



Plecak jest z firmy Roomster i mam go od roku i według mnie jest całkiem spoko. Wygodny, lekki, postanowiłam, że w tym roku nie będę kupowała nowego, ponieważ to nie ma sensu i wolę uzbierać pieniądze i kupić lepszy, solidniejszy i ładniejszy za rok jak będę szła do liceum, a na razie ten mi wystarczy. :)



Piórnik kupiłam w tym roku i bardzo mi się podoba, jest uroczy, ładny i poręczny, gdyż ma trzy kieszonki, a ja zawsze lubię mieć dużo rzeczy w piórniku. :) Piórnik kupiłam w sklepie papierniczym u mnie w mieście, nazwy niestety nie pamiętam.
Uwielbiam mieć wszystko ozdobione i przejrzyste oraz kolorowe, dlatego kupuję co rok cienkopisy, te akurat pochodzą z Biedronki. I sprawdzałam czy ładnie piszą i ja jestem z nich zadowolona. :)
Pióro i długopis kupiłam tam gdzie piórnik, bardzo spodobały mi się ze względu na ich design.
Ekierka, linijka i kątomierz podobnie jak piórnik, długopis i pióro w papierniczym, po prostu zwykłe przybory geometryczne, które dziwnym trafem co roku mi giną. :)



W końcu znalazłam świetny kalendarz, który przyda mi się do szkoły i nie tylko. Mnie jak najbardziej odpowiada, każdy dzień to osobna strona, co jest wielką zaletą i wiem, że będzie moim ulubieńcem w miesiącach szkolnych. :) Ale o nim będzie trochę więcej, w poście o mojej organizacji.



Oczywiście muszą być zeszyty! Uwielbiam wybierać zeszyty z przeróżnymi wzorami, bardzo też lubię oglądać na innych blogach w postach tego typu właśnie zeszyty, gdyż mnie bardzo inspirują i czasem wybieram podobne lub nawet takie same. Prawie wszystkie zeszyty kupiłam w Biedronce. :)


Pewnie każdy z nas, chce zrobić dobre wrażenie w pierwsze i kolejne dni szkoły, także z racji tego, że dzięki Wam mam okazję dalej współpracować z firmą dresslink, to jako wish listę przygotowałam kilka (mam nadzieję) ciekawych stylizacji do szkoły. :)
Bardzo Wam dziękuję i każdemu staram się odwdzięczyć jak mogę :*

Jeśli możecie to prosiłabym o poklikanie w linki, oczywiście się odwdzięczę, w komentarzach możecie pisać w jaki sposób mam Wam się odwdzięczać :))
+ Dodatkowo jeżeli napiszecie w komentarzu 3 ceny to polecę Wasz blog w kolejnym poście, 6 cen polecę i zaobserwuję Wasz blog, 10 cen polecę, zaobserwuję oraz dodam na boczny pasek do ulubionych blogów. :) Chcę po prostu jak najbardziej się Wam odwdzięczyć ^^
Nawet jeśli nie macie konta w google możecie klikać :))

Przejdźmy już do stylizacji:

Outfit I

                                                                1 - KLIK              2 - KLIK          3 - KLIK                  4 - KLIK                          5 - KLIK


Outfit II



                                                                6 - KLIK                       7 - KLIK                 8 - KLIK                    9 - KLIK                   10 - KLIK


 Z góry bardzo, bardzo Wam dziękuję :*
 Śmiało piszcie jak Wam się odwdzięczyć oprócz tego co sama napisałam do góry :))

W środę, bądź czwartek wstawię kilka moich własnych stylizacji na rozpoczęcie roku ^^

Blogi, które są naprawdę świetne i musicie odwiedzić: 

Która stylizacja podoba Wam się bardziej? :))


Lecę poczytać Wasze blogi! <3

Bay♥


114 komentarzy:

  1. Świetne zeszyty <3
    Poklikałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła ( :
    Zapraszam do mnie na nowy post.
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, wszędzie już szkoła,ajj XD
    Poklikałam w linki, poklikasz i u mnie? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. W biedronce są świetne zeszyty. Jutro jeszcze idę kupić takie A4, przydadzą się na rozszerzenia :)
    Mam problem z tymi linkami. Każdy prowadzi mnie na stronę główną. To moja wina? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coś u Ciebie jest nie tak, bo u mnie działa, większości chyba też, bo kilka osób nawet podało ceny :)

      Usuń
  4. Świetny post, super zeszyty :D Ja jeszcze ich nie kupiłam :')
    Genialne outfity, dla mnie numer 2 wygrywa :D
    Dziękuję za polecenie mojego bloga! Nawet nie wiesz jak wiele to dla mnie znaczy ♥

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie sprawdza się kalendarz z dniem na stronie, jest za ciężki, dlatego preferuje taki z tygodniem na stronie :3

    Sometimes my-klik!

    US$ 8.07
    US$ 13.05
    US$ 5.99
    US$ 3.42
    US$ 7.84
    US$ 5.90
    US$ 4.29
    US$ 2.22
    US$ 7.83
    US$ 7.38

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na stylizację! A co do zeszytów są świetne! Poklikane <3
    www.typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam wybierać zeszyty, to zawsze najwieksza frajda w tym sezonie. Koniecznie muszę znaleźć jakiś fajny kalendarz, przydatna rzecz
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten zeszyt w kropki :)
    dziękuję za poklikanie, ja u ciebie również poklikałam!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny haul! Niebawem muszę się wybrać na szkolne zakupy - to najlepsza część powrotu do szkoły.
    Poklikałam we wszystkie możliwe linki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje :) Świetny ten zeszyt w koty :)
    Mój Blog [klik] Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zeszyty ;3 Pierwszy outfit jest bardziej w moim stylu :D
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zeszyt, ten w kropki ;)
    będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    http://martienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super zeszyty, cudowne outfity ;* poklikałyśmy w linki, pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ubranka ;) Poklikałam. Pokilkałabyś u mnie w linki? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi bardziej podoba się druga stylizacja :)), a i plecaki, aż kupię sobie jeden na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy, ja do szkoły mam na razie kupione tylko kilka zeszytów :P Poklikałam i liczę na rewanż :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super zeszyty <3
    http://milka-miilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, jak ja uwielbiam ładne zeszyty takie jal Twoje:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. outfit nr 2 śliczny! super rzeczy oczywiście poklikałam:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za poklikanie u mnie ! :)
    Również poklikałam, świetne te outfity!
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam wybierać zeszyty :D hehe :)
    fajne rzeczy :) po klikane :)
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwacje daj znać u mnie ^^
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku, ja też muszę kupić sobie plecak haha, ale może dziś czegoś poszukam, tak mnie jakoś natchnęło :D
    zeszyt z kotami mmmm :333
    oczywiście poklikałam :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post :) Mimo, że nie lubię szkoły, lubię serię Back to school haha :D
    Poklikałam :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane :)
    http://milka-miilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post :)
    Prowadzisz cudownego bloga :)
    Poklikałam :)
    ceny :
    1. 8.07
    2. 13.05
    3. 5.99
    4. 3.42
    5. 7.84
    6. 5.90
    7. 2.65
    8. 2.22
    9. 7.83
    10. 7.38
    Miło będzie jak się odwdzięczysz :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Moim zdaniem 1 stylizacja jest najlepsza! ♡

    Jeżeli mogłabyś poklikac w linki w nowym poście byłabym ci Bardzo wdzięczna ♡
     Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane wszystko. Ja jeszcze jestem kompletnie nie przygotowana na rok szkolny, mam kilka podręczników i plecak z tamtego roku. XD

    Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś mogła kliknąć w linki.:)
    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne przybory szkolne! Najbardziej spodobały mi się zeszyty :)
    Poklikałam w linki!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Zeszyt z kotami najlepszy *.*
    Ceny :
    US$ 8.07
    US$ 13.05
    US$ 5.99
    US$ 3.42
    US$ 7.84
    US$ 5.90
    US$ 2.65
    US$ 2.22
    US$ 7.83
    US$ 7.38

    Odwdzięczysz się u mnie tym samym? Było by mi miło :)
    Zapraszam do Siebie :)
    pokrzywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikane <3 byłabym wdzięczna gdybyś zaobserwowała <3 Mój Blog[KLIK]
    Jak ktoś chce żebym poklikała w linki piszcie mi na blogu :) slużę pomocą a w zamian proszę o obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Klikniete, swietne outfity ! ;)
    Prosze takze o kliki u mnie w najnowszym poscie ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, prosze o klikniecie w link w najnowszym poscie, odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. przybory szkolne :( tak bardzo przypominają o kończących się wakacjach, świetny outffit
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne rzeczy :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne stroje :) Niestety wszystkie haule back to school tak bardzo przypominają nam o powrocie do szkoły :( || Zapraszam do mnie: http://pvulineblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zeswzyty :)
    w wolnej chwili zapraszam do nas może cos ci się spodoba ;) możliwe też obs za obs
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne przybory szkolne! A zeszyty mają ciekawe wzory!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. dzięki za kliki, zaobserwowałam :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2015/08/samozwancza-kreatywnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Super ciuszki z Dresslink<3
    Poklikałam, oczywiście:)
    Zapraszam do siebie!

    http://www.justcleo.pl/2015/08/turquoise-shorts-grey-casual-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Nawet nic mi nie mów o szkole! Przepędzam tę myśl jak najdalej ode mnie :P
    Oczywiście poklikałam <3 ceny: US$ 13.05 US$ 5.99 US$ 3.42 US$ 8.07 US$ 7.84 US$ 5.90 US$ 2.65 US$ 2.22 US$ 7.83 US$ 7.38


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. super ciuszki :)
    poklikałam :D
    MÓJ BLOG: KLIK ♥
    jeśli to nie problemm, klikłabyś? : TU ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne rzeczy
    http://pantofelekkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne rzeczy :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne spodnie *.* strasznie chciałabym mieć takie <3
    1 - 8.07
    2 - 13.05
    3 - 5.99
    4 - 3.42
    5 - 7.84
    6 - 5.90
    7 - 2.65
    8 - 2.22
    9 - 7.83
    10 - 7.38
    Zrobione! Możesz to samo zrobić u mnie! ;)

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Poklikane :) Też kocham wybierać zeszyty :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. poklikałam w linki :) zeszyty naprawdę super, według mnie kupowanie ich i reszty przyborów to jedyna frajda w szykowaniu do szkoły..
    obserwuję i liczę na to samo.
    zapraszam do mnie, nowy post, recenzja kosmetyków pielęgnacyjncyh -> http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super post! Poklikane :)
    1 - $ 8.07
    2 - $ 13.05
    3 - $ 5.99
    4 - $ 3.42
    5 - $ 7.84
    6 - $ 5.90
    7 - $ 2.65
    8 - $ 2.22
    9 - $ 7.83
    10 - $ 7.38
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. W pierwszej stylizacji podobają mi się buty, ale druga stylizacja to cudo! *.*
    Świetny post, pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham kupować rzeczy do szkoły :), super zeszyty :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Stylizacje bardzo mi się podobają. Ale jak pomyśle o szkole... :(
    Prowadzę bloga o Natalii Oreiro, miło by mi było gdybyś wpadła :)
    Może wspólna obserwacja?

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Druga stylizacja jest super!
    Poklikałam.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. też pozostaję przy plecaku z zeszłego roku :). Jeśli jest w dobrym stanie to nie widzę powodu, by z niego rezygnować :)
    Hihihi mi też przybory geometryczne ciągle giną o.O. Nie mam pojęcia, jak to się dzieje hehe :)
    A piórnik mega uroczy ♥
    Kolorki to podstawa ;). Zawsze łatwiej się nauczyć z kolorowych notatek ^^ Zakreślacze też się dobrze sprawdzą :)
    Ojeje, jak my mamy wiele podobieństw :D Tak samo lubię, gdy zeszyty mają ciekawe okładki *.*
    Dziękuję za polecenie mojego bloga oraz przemiły komentarz ♥ Jesteś kochana :*.
    A linki poklikane :D Druga stylizacja bardziej w moim stylu;)
    ceny po kolei:
    8,07$
    13,05$
    5,99$
    3,42$
    7,84$
    5,90$
    2,65$
    2,22$
    7,83$
    7,38$
    powodzenia w dalszej współpracy ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super zeszyty :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Super Haul :3 Przypomnialas mi ze musze jeszcze piornik kupic ;3 Masz moze ochotę na wspólną obserwację ? http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Hi this is a great post! Btw help me out by checking out my blog please, don't forget to leave your thoughts on it thankyou
    And let's follow each other on G+ (click the link on my blog page)!

    http://www.jessicaelsanty.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny post,super rzeczy :)obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zeszyty :') Poklikane!

    http://kaamap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zeszyty, ja swoje kupowałam w Tesco, część też sama ozdobiłam, jest z tym naprawdę dużo frajdy! Pogodziłam się już z myślą, że na niedługo do szkoły i jestem bardzo zmotywowana do nauki! Uwielbiam robić szkolne zakupy, kupować te wszystkie przybory, zeszyty... gorzej z uczeniem się z nich! :D
    Poklikałam w linki, śliczne rzeczy wybrałaś!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Poklikałam.
    Poklikałabyś u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zakupynowoscipromocja-001-dresslink.html i http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/nowa-oferta-shein-darmowa-wysyka.html ?

    OdpowiedzUsuń
  61. Poklikałam <3 liczę na rewanż w postaci obserwacji :) ktoś obs/obs? piszcie u mnie! ja zawsze jestem chętna <3 http://loveitmartha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. poklikałam, poklikasz też u mnie? ;)
    + obserwuję!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny Blog! Dziękuję za miły komentarz na moim Blogu! :) Czy mogłabys w wolnej chwili poklikać w linki w tym poście,który Ci teraz załączę? Dziękuję! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi również dziwnym trafem zwykle giną przybory geometryczne i nie mogę obejść się bez kalendarza. Uważam, że jeżeli rzeczy z zeszłego roku nie są zniszczone, to bzdurą jest wydawanie pieniędzy na nowe (można je wtedy wydać na coś innego), więc twój pomysł z kupnem nowego piórnika dopiero za rok jest bardzo dobry!

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  65. Jaki fany blog! Poklikane, tutaj są ceny

    1. $ 8.07
    2. $ 13.05
    3. $ 5.99 (zakochałam się w tym plecaczku!)
    4. $ 3.42
    5. $ 7.84
    6. $ 5.90
    7. $ 2.65
    8. $ 2.22
    9. $ 7.83
    10. $ 7.38

    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne zeszyty :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ładne zeszyty

    zapraszam do mnie
    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne rzeczy ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajne ciuszki wybrałaś ;P Poklikałam a tu ceny !
    1. sweterek 8.07$
    2. spodnie 13.05$
    3. plecak 5.99$
    4. bransoletka 3.42$
    5. buty 7.84$
    6. bluzka w serduszka 5.90$
    7. spódniczka 2.65$
    8. bransoletka 2.22$
    9. plecak 7.83$
    10. sandałki 7.38$

    OdpowiedzUsuń
  70. Poklikane ;)
    8.07
    13.05
    5.99
    3.42
    7.84
    5.90
    2.65
    2.22
    7.83
    7.38

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. post genialny, zarówno jak przybory szkolne i stylizacje dobrałaś bardzo dobrze :)
    www.jvliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak dobrze, że mam już szkołę za sobą.. :)
    Strasznie podobają mi się twoje zeszyty, mają świetne wzory! Ja nigdy nie umiałam znaleźć jakiś fajnych :/
    Klikam oczywiście, szczególnie w buciki, którymi jestem zafascynowana! Bardzo żałuję, że na dresslinku nie mają większych rozmiarów buta, bo noszę 40/41, a oni tam mają najwyżej 39 i to jeszcze takie chińskie, czyli pewnie jak 37/38... :D
    Życzę ci owocnej współpracy!
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochana uwielbiam takie posty! W twoim wykonaniu jest cudowny. Również stawiam na typową organizację z kalendarzem! Bez niego ani rusz. Już teraz czekam na post z Twoją organizacją :*
    Buziaki :*

    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny post, bardzo fajne zeszyty jak i wszystkie przybory ;)
    Obs za Obs? Zaobserwuj i napisz a na pewno się odwdziecze :)
    Krzysiuglad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwieeeeeeelbiam posty właśnie tego typu! Jakiekolwiek haul'e to miód na moje serce :) Co do rzeczy, nie powiem, wiesz co kupować!


    Zapraszam do mnie na bigTrip :) WITHOUT THE FACE

    Pozdrawiam cieplutko
    Aka Hazel Grace Lancater
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardziej podoba mi się druga, ale pierwszą też bym założyła. Te sandałki z drugiej - super!

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam takie posty!
    Poklikane, ceny po kolei: 8,07 13,05 5,99 3,42 7,84 5,90 2,65 :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  78. fajne pomysły na stylizacje! podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne rzeczy, poklikane ;)
    US$ 8.07
    US$ 13.05
    US$ 5.99
    US$ 3.42
    US$ 7.84
    US$ 5.90
    US$ 2.65
    US$ 2.22
    US$ 7.83
    US$ 7.38
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Druga stylizacja jest prześliczna! Poklikane ;)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajne zeszyty! :)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ostatnie buty są świetne <3
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja
    top blouse US$ 8.07
    spodnie US$ 13.05
    plecak US$ 3.42
    bransoletki US$ 3.42
    buty US$ 7.84
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki? też zaczęłam współpracować z tą firmą byłabym ci bardzo wdzięczna :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne rzeczy kupiłaś :). Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Poklikałam u Ciebie. Mogłabym również liczyć na Twoją pomoc, kochana?
    http://aldehydd.blogspot.com/2015/08/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  86. Pamiętam te szalone czasy, kiedy w sierpniu latało się po sklepach w poszukiwaniu przyborów szkolnych. Całe szczęście, że ten okres mam już za sobą i na studiach mogę sobie notować na laptopie (jaka to ulga dla osoby, z tak beznadziejnym charakterem pisma jak moje!).
    Kiedyś też strasznie zwracałam uwage na to, żeby każdy zeszyt był inny, ładny itd. W liceum stwierdziłam, że to bez sensu, bo moje zeszyty po 2 tygodniach i tak wyglądają jakby pies je jadł, więc szkoda wydawać niepotrzebnie pieniądze. A kalendarz mam z uczelni i nie, jakoś niespecjalnie z niego korzystam. Wychodzę z założenia, że w tej kwestii o wiele lepiej sprawdza się telefon (jakim ja jestem ograniczonym technicznie człowiekiem, o Boże, teraz to do mnie dotarło).

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych pierwszych dni w szkole!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. ja chyba również powinnam się wybrać na jakieś zakupy, ale jak narazie zupełnie nie wiem co będzie mi potrzebne na studia :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. kalendarz super sprawa:) a zakupy jeszcze przede mną:)
    Pozdrawiam, http://www.byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczny masz plecak.W ogóle super haul ! :) Mam taki sam zeszyt w kropki 'I love dots' :) !
    Pozdrawiam,Kimberly♥-BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajny piórniczek. Komplety są świetne, poklikałam :*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Fajne stylizacje, kliknęłam ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczne zeszyty. Mam takie sam, ten w kotki. Stylizacje są świetne. Czekam na kolejne części
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Pierwsza stylizacja jest zjawiskowa :) masz fajny plecak!
    Pozdrawiam Zapraszam na mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  94. Drugi outfit jest cudowny! <3 Zmieniłabym tylko buty na jasne szpilki i byłoby to w moim stylu ;)
    Ceny: $8.07, $13.05, $5.99, $3.42, $7.84, $5.90, $2.65, $2.22, $7.83, $7.38

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. ładne zeszyty ;) poklikałam ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetne zeszyty ;D. Mam nawet taki sam w kropki ;). Lubię oglądać posty tego typu.

    http://pinkchocolate01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Fajne rzeczy kupiłaś, choć najbardziej podobają mi się zeszyty ♥

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja chyba mam obsesję na punkcie ładnych zeszytow, już po prostu nie mam gdzie ich chować, ale jak idę i widzę zeszyt z design'em w moim guście to stwierdzam : "A może mi się przyda". XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. takie łądne zeszyty ! Jak ja gdzieś widze jakiś ładny to od razu kupuję . Takie łądne zeszyty żal mi wykorzystać do jakiś tam przedmiotó w szkole i często leżą ...

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia