Wishlista - Współpraca/Cooperation Dresslink

Hi girls & boys! 

Jak pewnie się domyślacie po tytule posta,podjęłam współpracę z dresslink.com. Napisali oni do mnie kilka dni temu, pytając właśnie o współpracę. Na początku byłam troszeczkę sceptycznie nastawiona, gdyż jeszcze nigdy nie zamawiałam ubrań przez internet, ale zdecydowałam się dać tej stronie szansę i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Oczywiście również byłam zdziwiona i zarazem szczęśliwa, bo blog nie jest jeszcze jakiś bardzo znany, a tu proszę taka niespodzianka! :)Stronka ma bardzo ciekawy asortyment, naprawdę jest z czego wybierać. Ciuszki również nie mają wysokich cen,także to też jak najbardziej na plus. Aby Was jeszcze bardziej zachęcić stworzyłam wishlistę, czyli taką listę życzeń. :) Wybrałam do niej ubrania w moim stylu i wydaję mi się, że stworzyłam ciekawe zestawy. :)

As you can probably guess from the title of the post, I made cooperation with dresslink.com. They wrote to me a few days ago, just asking for cooperation. At first I was a little skeptical, because I've never ordered a clothes over the Internet, but I decided to give this site a chance and I hope that does not disappoint. Of course, I was also surprised and at the same time happy because the blog is still not a very well known, and here such a surprise! :) Websites has a very interesting choice, really is plenty to choose from. Clothes also do not have high prices, as is also the most a plus. To further encourage you wishlist I created, that is the wish list. :) I chose her clothes in my style and I think that I made interesting sets. :)

Jeżeli możecie to poklikajcie <3 Oczywiście się odwdzięczę :)
Please click on the links <3 I will repay up :)

Zestaw I : Wyszedł mi nowoczesny z nutką elegancji, ale bardzo mi się podoba. :) Szczególnie ten naszyjnik. <3
Set I: He left me with a touch of modern elegance, but I love it. :) Especially the necklace. <3

Bluzka/T-shirt - KLIK| Spodenki/Shorts - KLIK  | Torebka/Bag - KLIK| Czapka/Cap - KLIK| Naszyjnik/Necklace- KLIK | Buty/Shoes - KLIK


Zestaw II - Według mnie zadziorny, a zarazem bardzo kobiecy look. Bluzka mnie urzekła! *-* Buty! <3
Set II -  According to me a very feminine look. Women captivated me! * - * Shoes! <3

Spodenki/Shorts - KLIK |Bluzka/T-shirt - KLIK | Kapelusz/Hat - KLIK|Torebka/Bag - KLIK |
Buty/Shoes  - KLIK

Zestaw III jest już bardziej delikatniejszy i dziewczęcy. :) Bardzo podobają mi się buty z tego looku i kapelusz! ^.^
Set III is already more delicate and girlish. :) I love the shoes with the looku and hat! ^. ^

Kapelusz/Hat - KLIK |Bluzka/T-shirt - KLIK |Torebka/Bag - KLIK | Buty/Shoes-KLIK  |Spodenki/Shorts - KLIK

Oczywiście bardzo, bardzo proszę o poklikanie w linki i w baner z boku, gdyż od tego zależy moja współpraca z tą firmą. Z góry bardzo dziękuję :) Nie krępujcie się również pisać w jaki sposób mam Wam się odwdzięczyć. ^.^ Dodatkowo jeżeli zostawicie komentarz z cenami przynajmniej 4 rzeczy, polecę Wasz blog w kolejnym poście oraz oczywiście odwdzięczę się w sposób jaki wybierzecie i napiszecie w komentarzu. :) Pamiętajcie aby pozostać na stornie po kliknięciu w link przynajmniej 15 sekund inaczej po prostu "klik" się nie liczy. Jeszcze raz bardzo proszę. :* Mam nadzieję, że damy radę. <3 

Obviously very, very please to click on links and banner on the side, because it depends on my cooperation with this company. Thank you very much in advance :) Feel free to also write how I repay you. ^. ^ In addition, if you leave a comment with prices at least 4 things, I'll fly your blog in the next post, and of course repay itself in the way you choose and you write a comment. :) Remember to stay on flounder after clicking on the link at least 15 seconds otherwise simply "click" does not matter. Once again, please. :* I hope that we can do it. <3

A który zestaw Wam się podoba najbardziej? :) 
Which set you like most? :)

Bay ♥

Udostępnij ten post

75 komentarzy :

  1. Mi się najbardziej podoba ten ostatni ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam cię do LBA ;)
      swiatany.blogspot.com

      Usuń
  2. Drugi zestaw świetny ! *-*

    Zapraszam serdecznie :* http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie pierwszy, ja lubię szorty i luźne koszulki, także ten zestaw dla mnie! :D
    zapraszam do wzajemnej obserwacji i do siebie również :)
    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne rzeczy! oczywiście kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie faworytem jest ostatni zestaw ;)
    wszystko poklikane, a jeśli chodzi o ceny to tak:
    bluzka z ostatniego zestawu: 5.07 $
    torebka z ostatniego zestawu: 6.19 $
    buty z ostatniego zestawu:12.93 $
    buty z drugiego zestawu: 11.08 $
    czapka z pierwszego zestawu: 4.49 $

    jeśli mogłabyś pozostawić komentarz pod notką z konkursem Time&More u mnie na blogu oraz polubić mój fanpage byłabym bardzo wdzięczna ;) od liczby komentarzy pod tą notką oraz lajków na facebooku zależy moja szansa na współpracę z tą firmą ;) wierzę, ze mogę liczyć na twoją pomoc i z góry dziękuję

    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy podałam adres bloga, wiec na wszelki wypadek napisze jeszcze raz :)

    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam, powodzenia! :) poklikasz w zamian za to u mnie? :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi super! Powodzenia! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :). Poklikałam. Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy, nawet nwm który najlepszy.
    Poklikasz u mnie w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawy!
    z pierwszego zestawu:
    1 - $4.46
    2 - $6.92
    3 - $3.45
    4 - $4.49

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy, życzę żeby się udała. Poklikałam uczciwie. :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane kochaan!;)
    Powodzenia we współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 zestaw najlepszy, urzekły mnie te spodenki.
    Kliknęłam w linki i nie musisz się odwdzieczać w żaden sposób. :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje :) Poklikałam :D Mam nadzieję, że współpraca Ci się powiedzie!
    /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeci zestaw najbardziej przypadł mi do gustu. Bardzo spodobała mi się bluzka z ostatniego zestawu za 5.07$.
    Oczywiście poklikane.
    Spodobał mi się Twój blog, więc zostawiam komentarz i obserwację. Liczę na to samo! :)
    +Zrobię coś w zamian za poklikanie w linki i banery. :)
    http://carelesslyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 zestaw jest genialny :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw II najbardziej w moim stylu:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice blog :)

    Pls follow me back :*
    http://majaanchevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny blog ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://poozytywna123.blogspot.com/?m=1

    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. torebka z drugiego zestawu jest świetna!
    Poklikałam, jeśli możesz poklikaj też u mnie;)
    +Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie najlepszy kapelusz <3 oczywiście wszystko poklikałam :) zapraszam do mnie na najnowszego posta !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like how easy it has become to order online and receive awesome clothes in your home.

    Natalia | Lindifique

    OdpowiedzUsuń
  25. Klikamy razem u Siebie?
    www.zmianoo99.blogspot.com
    Pod postem z dresslink :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Też z nimi współpracuję :)
    Poklikałam, bardzo ładny jest drugi zestaw, buty niebiańskie *.*
    Klikam :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 zestaw *_*
    Zapraszamy do nas
    www.theprettywriters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam. 3 zestaw najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Drugi zestaw idealnie wpisuje się w mój styl.Wszystko poklikane :-).

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog, myślę, że będę tu zaglądać.

    Zapraszamy do nas, zaczynamy dopiero, przyda się każde wsparcie w postaci obserwacji/komentarza :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog i zdjęcia :)
    zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne stylizacje :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikałam! :)
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne rzeczy, też współpracuję z dresslink:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za pomoc u mnie<3 Już klikam u Ciebie.
    Powodzenia we współpracy :)

    world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny jest ten 2 zestaw, poklikałam :D
    poklikałabyś z góry dziękuje i serdecznie pozdrawiam♥

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/2015/07/kombinezony.html

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuje za poklikanie! Oczywiscie zrobiłam to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne ubrania <3
    zapraszam na bloga, może ci się spodoba ;)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikane w linki ;-) najbardziej podoba mi się zestaw nr 1 i 2 :-)
    Pozdrawiam :-)

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne ubrania wybrałaś :)
    Obserwujemy ? Ja już :)
    http://beautyindropswater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rzeczy! Poklikałam :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  42. Klikamy razem ? :D
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. pierwszy zestaw jest super! z niego:
    Bluzka-5.39
    Spodenki-6.92
    Torebka-3.45
    Buty-9.00

    Mój Blog - klik! zachęcam do obserwacji i komentowania:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Środkowy zestaw najbardziej przypadł mi do gustu :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  45. suuper że zaproponowali Ci współpracę ♥ oby przebiegała pomyślnie <3
    najbardziej podoba mi się drugi zestaw, te oczy kota robią swoje ;)
    kliknęłam w linki właśnie z zestawu drugiego :)
    szorty 4,83$
    crop top 4,60$
    kapelusz 4,14$
    torba 10,16$
    buty 11,08$
    powodzenia :*
    w wolnej chwili zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Poklikałam! Czy moge liczyć na to samo? :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zestawy!
    Poklikałam.

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne ciuszki, poklikane!
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ooo, ktoś przywitał chłopców
    podoba mi się ten zestaw z szarą bluzką na ramiączkach i czarnymi spodenkami z wysokim stanem ;)

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  50. Zestaw 3 jest najlepszy ! Te spodenki są cudowne :)
    Dziękuję za kliknięcia u mnie, odwdzięczam się i kliknęłam już we wszystkie! :)
    Świetnie,że masz ustawione,żeby po kliknięciu otwierało nową kartę,tak jest najwygodniej :)
    Pozdrawiam :)
    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Powodzenia we współpracy
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!
    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  53. piekne zestawy! oj nosiłabym ;D pozdrawiam: twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję współpracy. Śliczne rzeczy.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję współpracy kochana!
    Oczywiście poklikalam :*
    kapelusz-US$ 2.87
    bluzeczka-US$ 5.07
    torebka-US$ 6.19
    butyUS$ 12.93
    spodenki- US$ 4.37
    Powodzenia, mam nadzieję że Ci się uda-blogerzy muszą sobie pomagac :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. 2 zestaw najlepszy <3
    obs za obs ? ja obserwuje
    zapraszam :) http://life-is-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Mega zestawy. Sama bym takie ubrała <3
    Przecudowny blog <3
    Pozdrawiam cieplutko :*
    kaam-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. poklikane :)
    świetne zestawy :)
    http://immort4lgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Poklikałam :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Great selection!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpowiedzUsuń
  61. poklikałam ceny pierwszego zestawu
    US$ 5.39
    US$ 6.92
    US$ 3.45
    US$ 4.49
    US$ 1.94
    US$. 9.00

    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Poklikane wszystko :* ceny 1 zestawu:
    US$ 5.39
    US$ 6.92
    US$ 3.45
    US$ 4.49
    US$ 1.94
    US$. 9.00


    Zapraszam do mnie! - klik!

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna sprawa z tą współpracą! życzę powodzenia, no i ciuchy bardzo ładne! :)

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny mają asortyment! Powodzenia we współpracy!
    1 zestaw najlepszy :)

    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję współpracy ! :)) Też na twoim miejscu bym się cieszyła. Zestawy śliczne ale ten ostatni jak dla mnie najlepszy :)). Obserwuję :)).

    Może wpadniesz do mnie? Dopiero zaczynam! :)

    http://blackkkittten24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie ze podjęłas wspkprace z ta firma! Chętnie bym pomogla, tylko ze jestem a telefonie i jest mi po prostu trudniej. Jak wejdę na kompania na pewno pomoge: )

    Pozdrawiam! victoriaoss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuje i liczę na to, że Tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam 3ci zestaw!
    Poklikane uczciwie i prosze o to samo u mnie w najnowszym poscie ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, prosze o klikniecie w link w najnowszym poscie, odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Poklikane!
    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!
    Jeżeli masz ochotę zachęcam do poklikania w linki, odwdzięczę się! Link do postu- klik!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥