Summer tag

Hi girls & boys!
Dzisiaj była tak piękna pogoda, na zewnątrz było po prostu cudownie, jak dla mnie zaczęło się prawdziwe, długo wyczekiwane, cudowne lato. Szczerze to nie mogłam się już doczekać dnia, w którym kochane słoneczko zacznie nas mocniej ogrzewać i bardzo się cieszą, że w końcu tak się stało. Nie życzyłam Wam jeszcze udanych wakacji, ponieważ do tej pory sama ich nie czułam, ale teraz z czystym sumieniem życzę Wam cudownych i niezapomnianych wakacji! :**



Po krótkim wstępie "rozpoczynającym" lato czas przejść do dzisiejszego postu, w którym również będzie wszystko o lecie, gdyż dzisiejszy post, jak zapewne wiecie po tytule, to Summer Tag.
Zapraszam do czytania :)


1. Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno?
Ja osobiście jestem strasznym zmarzluchem i wolę gdy jest mi cieplutko, a z racji tego nie lubię zimna. Uwielbiam gdy jest ciepło, ale nie lubię gdy jest już bardzo ciepło, wręcz gorąco.

2. Ulubiona pora roku.
Bardzo lubię wiosnę, wszystko po zimie na nowo budzi się do życia, jest bardzo kolorowo i jest to moja ulubiona pora roku, nie jest wtedy ani za gorąco, ani za zimo, tak w sam raz. Jednak muszę powiedzieć, że lato również bardzoo lubię i jest to moja (na drugim miejscu) ulubiona pora roku, wtedy są wakacje, można podróżować, opalać się i kąpać w ciepłym morzu! :)


3. Plaża czy morze?
Sama nie wiem. Uwielbiam długie spacery po plaży, opalanie, leżakowanie, ale również bardzo lubię morze, cudowne kąpiele, pływania, niestety, ale nie potrafię wybrać.

4. Ulubione zajęcie na lato?
Hmm... chyba nie mam takiego zajęcia, wiadomo lubię w lato poleniuchować, ale również całe dnie spędzać na dworze ze znajomymi, grać w piłkę, opalać się i spędzać miło czas. :)


5. Ulubiony letni strój.
Uwielbiam chodzić w sukienkach i spódniczkach, według mnie są bardzo dziewczęce a ja sama bardzo dobrze się w nich czuję. ^.^ Lubię również założyć crop top i jakieś szorty taki luźny look. :)

6. Szorty czy spódnice?
I tutaj mam trudny wybór, jeżeli chodzi o jakieś luźne wyjście na podwórko, pobieganie czy poleniuchowanie zdecydowanie szorty, ale jak idę na miasto uwielbiam spódnice. <3

7. Wybierasz się na wakacje? Jak tak to gdzie?
Oczywiście, że wybieram się gdzieś na wakacje, a dokładnie nie długo jadę w góry oraz w następnym miesiącu nad morze, przewidywany jest również wyjazd gdzieś za granicę, myślimy o zwiedzeniu kilku miejsc, ale jak to będzie pewne to Wam jeszcze napiszę. :)

8. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
Ja kocham podróżować, moje wymarzone wakacje spędziłabym na zwiedzeniu bardzooo dużej ilości państw i miast <3 Między innymi:Hiszpanię, Francję, Anglię, Irlandię, Szkocję, Stany *-*, Grecję, Włochy, Karaiby! Właśnie moje wymarzone wakacje byłyby spędzone na samym podróżowaniu! :)

9. Ulubiony napój i jedzenie na lato.
Ulubiony napój to woda z cytryną, sok pomarańczowy i oczywiście zwykła woda, która jest najlepsza na wszystko. :) A jeżeli chodzi o jedzenie to na 100% muszą być LODY! ^.^ Uwielbiam lody Milki, Oreo, Big-milki, Magnum i Magnficent mini, które odkryłam niedawno w biedronce. :)


10. Jak będziesz się malować latem?
W lato stawiam na bardzo delikatny makijaż, jakiś krem BB, korektor,  mascara, róż i jakaś pomadka. Żeby nie było tego dużo, naturalne piękno rządzi w lecie! :D

11. Za co kochasz tę porę roku? 
♥wakacje♥książki♥wolne♥rodzina♥przyjaciele♥leniuchowanie♥czas♥spanie♥seriale♥filmy♥podróże♥opalanie się♥morze♥lody♥odpoczynek♥sukienki♥crop topy♥szorty♥cudowna pogoda♥ciepło♥plaża♥góry♥cele♥wspomnienia♥piękne krajobrazy♥czas dla siebie♥całe dnie spędzone na podwórku♥grill♥




Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, przepraszam, że dodaję go o tak późnej porze, ale wcześniej nie było mnie w domu. Wszystkich Was bardzo zachęcam do zrobienia tego tagu, gdyż według mnie jest świetny, pisało mi się go z taką przyjemnością. :) Jeśli zrobicie ten tag to śmiało piszcie w komentarzach i dawajcie linki, chętnie zajrzę i poczytam Wasze odpowiedzi. :)
Dziękuję za każde Wasze wyświetlenie, każdą obserwację, każdy komentarz!♥
To co robicie jest naprawdę wspaniałe i daje mi wielką motywację! <3 
Jeszcze pamiętam jak zaczynałam i miałam 2-3 obserwatorów, a teraz już powyżej 40, naprawdę z całego serca jestem Wam bardzo wdzięczna! <3
Jesteście wspaniali - Dziękuję! ♥♥♥
Kocham Was za to! :* <3

Bay♥

Zdjęcia pochodzą z google grafika i tumlr. :)

Udostępnij ten post

48 komentarzy :

  1. świetny tag chyba też zrobię taki u siebie :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te wakacyjne zdjęcia, ja również o wiele bardziej wolę kiedy jest ciepło i nawet w lecie zdarza mi się chodzić w ciepłych ubraniach, bo po prostu jest mi zimno- też zmarźluch :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, letni tag! :)
    Ciekawe odpowiedzi.
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten tag !
    Ja też wole kiedy jest cieplutko ;)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag mega ciekawy i jeszcze te śliczne zdjęcia *.* od razu mam ochotę popływać albo się poopalać :) Pozdrawiam cieplutko
    http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten tag! Ogólnie odpowiedziałabym bardzo podobnie, dwie pierwsze odpowiedzi, to jakby moje słowa :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na większość odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ,bardzo miło się czyta:) Wspólna obserwacja? Zapraszamy do klikania i obserwowania ,daj znać u nas:) http://fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tag :)
    klkiniesz w link do sukienki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w większości się zgadzam :D
    jestem u ciebie pierwszy raz i chyba będę wracała :)

    obs=obs? zacznij, jeśli masz ochotę hah :)
    zapraszam :)
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny Tag :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy tag :) Też nie mogłabym się zdecydować, czy plaża, czy morze. Obie opcje brzmią fantastycznie! Tobie też życzę miłych wakacji :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny tag :) też wolę gdy jest ciepło, w zasadzie
    na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie :)
    świetny wakacyjny tak <3 bardzo inspirujący post <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! można było się dowiedzieć czegoś o Tobie! Niektóre odpowiedzi mam podobne.
    jak do tej pory również nei czułam wakacji, ale niedługo jadę do babci więc coraz bardziej glowa mowi mi ze czas sie obudzic, bo te dwa meisiace zleca w mgnieniu oka haha :D
    Zapraszam na mojego bloga- klik! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny wakacyjny tag
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, chyba go u siebie zrobię. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki fajny tag :D Ja wybrałabym morze. Kocham wodę <3
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super tagg :D
    I love summer
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny tag.! :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny tag, moje odpowiedzi pokrywają się z twoimi
    http://tutajwszyscymamyfiola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. też jestem zmarzluchem:) super post:)
    a może wspólna obserwacja?
    pozdrawiam!
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny tag :D
    Moim ulubionym napojem w wakacje również jest woda z cytryną :)
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy ze sobą duuużo wspólnego! :) Piękny post i cudowny post! Życzę samych sukcesów w blogowaniu!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam http://agata-adamek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super tag.Odpowiedziałabym bardzo podobnie do Ciebie :-D.
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. też lubię długie spacery po plaży ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny jest ten TAG! Też bardzo lubię wiosnę i spacery po plaży :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny tag. Też jestem zmarzluchem, a koniec wiosny i lato to jedyny czas kiedy nie jest mi zimno :)
    Dopiero zaczynam: http://roksvyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny tag :))
    Ja uwielbiam wakacje nad jeziorem albo na plaży :))
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny tag. ^^
    Świetne odpowiedzi. :)) Na dużą ilość pytań odpowiedziałabym tak samo.
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy tag!
    swiat-niezaleznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  33. Super tag, też lubię wiosnę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny tag
    mylifexx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny tag! :)
    Pozdrawiam :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również uwielbiam wiosnę ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie piszesz ! Bardzo fajny post ! :)
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  39. super tag! też mega lubię chodzić w sukienkach :--)
    obserwuję i licze na rewanż!
    patrycjachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie za oknem szaro buro a tym postem poprawiłaś mi humor <3

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. heej! nominuję Cię do LBA, więcej informacji znajdziesz na moim blogu: http://zmianoo99.blogspot.com/, powodzenia :)
    Obs!:*

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥