Recenzja książki "Czekolada z chilli" Joanny Jagiełło

Hi girls & boys!
Przepraszam za moją nieobecność aż prawie 8-dniową, jak dla mnie to jest naprawdę duża nieobecność, ale przez te kilka dni, zajęłam się organizacją własnego życia i czasu. Musiałam wiele rzeczy prywatnych przemyśleć, podjąć kilka trudnych decyzji, zakończyć pewne rzeczy i rozpocząć nowe. Zajęłam się również organizacją dotyczącą bloga i teraz (mam nadzieję) posty będą pojawiać się regularnie trzy razy w tygodniu. :) Rozpocznę również nową serię na blogu, ale wszystkiego dowiecie się w swoim czasie, myślę, że przypadnie Wam ona do gustu. ;)
Ale przejdźmy już do dzisiejszego posta. Dzisiaj również będzie coś nowego, ponieważ recenzja książki, takie recenzje również zaczną się pojawiać, ale sporadycznie, raz kiedyś, nie przedłużając przejdźmy do recenzji.







"Linka niedawno dowiedziała się, że ma siostrę, którą mama oddała kiedyś do domu dziecka. Ma też ojczyma, z którym nie do końca potrafi się porozumieć. No i braciszka, który ciężko przeżywa rozstanie rodziców. W dodatku Linka idzie do liceum i po wakacjach musi odnaleźć się w nowej rzeczywistości i nowej klasie. Nie jest łatwo, szczególnie, że jej chłopak wyjechał do Londynu. Czy uda jej się znaleźć pracę i zarobić na czesne w szkole marzeń? Czy związek z Adrianem przetrwa? Związek, który nie zawsze smakuje jak czekolada mleczna. Częściej ma smak czekolady z chilli."

Są to dalsze losy Linki z Kawy z kardamonem.




Wady: Nie zaczyna się ciekawie, nie do końca opis dobrze przedstawia książkę.
Zalety: Fajne wydanie, lekka, miła, przyjemnie się czyta, świetny styl pisania.



Ja pierwszej części nie czytałam, gdyż jak wypożyczałam tę książkę nie przeczytałam do końca opisu i nie wiedziałam, że to jest druga część, jednak to nie stało na przeszkodzie, ponieważ obie książki są o czymś innym. 

Według mnie książka, jest fajnie napisana, mimo że nie zaciekawiła mnie na początku to coś kusiło mnie, żebym czytała dalej i dobrze zrobiłam. Jest ciekawa, lekka i przyjemna. Nie jest jakimś bestsellerem i nie należy do książek typu "WOW", ale cieszę, że ją przeczytałam, wnosi troszeczkę do życia. Pokazuje jak kochać ludzi i wybaczać im popełnione błędy. Spieszmy się ludzi, tak szybko odchodzą - cytat również znajduje się w książce i jest do niego nawiązanie. Mnie osobiście książka się podobała i polecam Wam ją, pod koniec wzrusza, jest wiele momentów smutku, radości, śmiechu, świetna książka na piknik, długie wieczory czy ciepłe dni na kocu. :) 

Mam nadzieję, że recenzja Wam się spodobała i może sięgniecie właśnie po "Czekoladę z chilli"? :) 
A jakie wy ostatnio książki przeczytaliście? :)

Bay ♥

Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. Nie słyszałam jeszcze nic o tej książce :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio brak czasu na czytanie książek, ale muszę to nadrobić :)

    Pozdrawiam ♥
    www.smakowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam o tej książce! Ale może być fajna. :-)
    Pozdrawiam!
    www.theprettywriters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ją przeczytam :)
    Zapraszam na konkurs :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę do niej zajrzeć :)
    udanych wakacji <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może okazać się ciekawa :) Chyba przeczytam :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam przeczytać tę książkę i chyba w końcu do niej zajrzę :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej ksiązki ;O
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię czytać książki. Ale tej nie znam. Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam. :/

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  12. Często czytam książki, ale tej jeszcze nigdzie nie spotkałam :o

    Zapraszam do siebie :3
    onlyshadowonthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawie zrecenzowane :)
    oj, ostatnio bardzo mało czytam, głównie oglądam seriale :))
    pierwszy raz słyszę o tej książce o.O, ale wydaje się być bardzo lekka i idealna na dni, gdy chce się oderwać od rzeczywistości ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy wpis ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. wiadomo, nie ocenia się książek po okładce, ale to książka chyba dla takich gimnazjalistek :P jednakże może kiedyś się skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 15 lat i jest to właśnie książka przeznaczona dla młodzieży, która znajduję się w tej grupie wiekowej. :))

      Usuń
  15. Fajna, '' skusiłaś mnie '' do przeczytania :)
    Musze poszukać w internecie pdf ... :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://piekielneniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać i czekam na kolejne recenzje :***

    Co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. masz cudowny blog, może wspólna obserwacja? jeżeli tak wpadnij do mnie na bloga, zaobserwuj a odwdziecze się od razu na 100%
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam "Kawa z kardamonem" i choć było to dawno, pamiętam, że mi się spodobała. Chyba przeczytam ją jeszcze raz, a potem sięgnę po "Czekoladę z Chilli". Jak zawsze świetna recenzja ;)
    Pozdrawiam! /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o niej.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, że to moja decyzja, jestem raczej ciekawa opinii innych osób dla tego powstał ten post ;) Ale chyba tak zrobie i poczekam aż odrosną mi naturalne! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi wiecznie brakuje czasu na czytanie :(
    A książka wydaje się być ciekawa ;)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie :) Właśnie mi przypomniałaś, że muszę iść jutro do biblioteki :D dzięki :*

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Książka wydaje się bardzo ciekawie, myślę, że za niedługo znajdzie sie na mojej półce :D
    Obserwuje, śliczny blog
    zapraszam :D
    http://beautifulislifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. krótka i fajna recenzja :) nie czytałam tej książki :/

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna recenzja :)
    http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytalam i nie do końca do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej książki, ale recenzja super! :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Również obserwuję :*

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  32. Recenzja bardzo fajnie napisana. Dobrze,że oddałaś wady i zalety. Chętnie przeczytałabym tę książkę ale nie wiem czy gdzieś w pobliżu ją znajdę.Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja kiedyś czytałam całą trylogię Niezgodnej, teraz wyszedł film 2 tomu, polecam :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przemawia do mnie opis. Brzmi jak amatorskie "opowiadania'' z wattpada. Mogę ci polecić książkę Cathy Glass ''Okaleczona''. Naprawdę mocna książka dająca do myślenia, a jednocześnie lekka do przeczytania. Nie wiem gdzie można ją kupić, ale spokojnie możesz ją pobrać w postaci pdf.

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno skorzystam :) Każdy ma inny gust, jak napisałam nie jest ona jakaś mega fajna ale jest przyjemna, szczególnie zaciekawiła mnie przy końcówce. :)

      Usuń
  35. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  36. ja przeczytałam (co prawda już jakiś czas temu) całą trylogię niezgodnej i na prawdę polecam, niesamowicie mnie wciągnęła :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog ! :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam ją przeczytać ale akurat jak byłam w bibliotece to były wyniki czy się dostało do liceum i z wrażenia nie wzięłam żadnej książki :) Jak tylko się tam pojawię a książka bedzie to oczywiście wezmę :)
    Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem w trakcie czytania biografii Leo Messiego, a tak to nie mam za bardzo czasu na czytanie ksiazek, a szkoda..
    Moze sie skusze tym razem i ta przeczytam :)
    a moze obserwujemy?

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz się spotykam z tą książką, może ją przeczytam jak wpadnie mi w ręce :)
    http://lavande-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wydaje się ciekawa. Pierwszy raz o niej słyszę. Może kiedyś po nią sięgnę.
    Jestem ciekawa nowej serii na blogu! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie słyszałam o tej książce ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://poozytywna123.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥