Moje lakiery do paznokci! ^.^

Hi girls & boys!
Dziś troszeczkę luźniejszy i inny post niż do tej pory, a mianowicie postanowiłam pokazać Wam moje lakiery do paznokci. :) Nie będę raczej tego nazywała kolekcją, bo ja ich nie kolekcjonuje =, po prostu jak jakiś lakier mi się spodoba to kupuję, bo nie mogę się mu oprzeć! ^.^ Nie mam ich dużo, jednak zdecydowałam Wam się je pokazać. :)


Na pierwszy ogień pójdą lakiery z Miss Selene:



Dwa niebieskie odcienie jakie posiadam to kolory 222 i 246. Kolor 222 jest ciemniejszy na płytce paznokcia wpadający w odcienie granatu, natomiast kolor 246 jest mega wakacyjny i właśnie często mam go na sobie w wakacje. Ogólnie te lakiery bardzo mi się podobają i je lubię. :)


Kolejne dwa odcienie z Miss Selene to 237 i 122. Kolorek 237 niezupełnie wygląda tak jak na zdjęciu w rzeczywistości ma bardziej "brązowszy" kolor i jaśniejszy, a kolor 122 w rzeczywistości prawie niczym się nie różni. Oby dwa lakiery bardzo lubię. :)


Tutaj mamy kolory 249 i 136. Odcień 249 to zdecydowanie mój ulubiony kolor - miętowy, cudownie wygląda na paznokciu i mam go na sobie bardzoo często. Kolor 136 jest brokatem, ale po 2-3 warstwach wygląda bardzo ładnie po prostu jak taki brokatowy lakier i nie trzeba pod niego stosować żadnego innego. Te kolorki również bardzo lubię. :)

Przyszła kolej na lakiery z Golden Rose:


Kolorki przedstawione to: (od lewej) 01, czyli zwykły bezbarwny lakier, 115 bardzo ładny naturalny odcień różowego jest bardzo delikatny idealny na co dzień i do szkoły, kolejny lakier niestety "nie ma" numerku, ponieważ mi się zmazał i szukałam tego numerku, ale nie mogę znaleźć, jeżeli wiecie to możecie napisać w komentarzach :), i ostatni to numerek 165 piękny szary kolor, który cudownie wygląda jak wszystkie paznokcie są pomalowane właśnie na tel kolor, a jeden na ten srebrny brokatowy (136) z miss selene. :) Lakiery z Golden Rose są moimi ulubionymi! ^.^

Teraz kolej na lakiery, które kupiłam albo na jakiś bazarkach albo dostałam i nie są z jakieś znanej firmy. (przynajmniej ja tych firm za bardzo nie kojarzę).

Mamy tu krwistą czerwień, odblaskowy pomarańcz i delikatny fiołkowy, bardzo lubię ten czerwony i fioletowy, niestety ten pomarańczowy jak dla mnie na paznokciu wygląda zbyt odblaskowo i nie prezentuje się to dobrze. Nie znam tej firmy, a te lakiery kupiłam kiedyś na jakimś bazarku. :)


Tutaj mamy róż nr.63 i zwykłą biel, to są lakiery, których nie używam zbyt często, kupiłam je jakoś tak pod wpływem chwili. Ten różowy jest jak dla mnie za bardzo Barbie, a biały jest w porządku, ale jakoś ostatnio nie mam ochoty go używać. Są to lakiery, które mniej lubię.

Tutaj mamy czerwone "kropeczki", które bardzo śmierdzą i bardzo ich nie lubię. Według mnie są beznadziejne! Za to niebieski brokat to jeden z moich ulubiony lakierów i kupiłam go w Laboo jak byłam na wycieczce i bardzo się cieszę z tego zakupu bo lakier jest cudowny już po 2 warstwach płytka paznokcia w ogóle się nie przebija przez lakier, jest doskonale zakryta. :)

Ostatni już lakier to bardzo ciemny granat z firmy V.I.P, ten lakier również lubię, dostałam go od mojej koleżanki już jakiś czas temu i stwierdzam, że bardzo ładnie się prezentuje i nie mam żadnych zastrzeżeń co do niego. :)

To by były już wszystkie moje lakiery, jak sami widzicie nie ma ich jakoś bardzo dużo, ale jestem z nich zadowolona, większość bardzo lubię i co 2-3 dni mam inaczej pomalowane paznokcie, ponieważ to uwielbiam!  Mam nadzieję, że taki luźniejszy post Wam się spodobał i bardzo chętnie poznałabym Wasze zdanie co do tych lakierów, jeżeli jakiś mieliście to zapraszam do komentowania. :)

A wy ile posiadacie lakierów? :*

Bay ♥ 

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. też uwielbiam te miniaturki z miss selen :D są super ;)

    ♥donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, pojawił się nowy wakacyjny post z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zainwestowałam w hybrydy ^^ czyli muszę pozbyć się moich lakierów :")

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych lakierów, ale kolory bardzo ładne :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ich masz, ja mam tylko odżywkę do paznokci ;), obserwuję i zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam: http://damakierek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobaltowy i miętowy są śliczne! Ja nie kolekcjonuję lakierów, dopasowuję je do danego sezonu, kiedy zmieniam graderobę i stylówkę-wtedy dobieram pozostałe akcesoria i kosmetyki, a te których już raczej nie będę używać-oddaję lub sprzedaję, jeśli są mało zużyte. :)
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery, ale odkąd zaczęłam zapuszczać paznokcie i wzmacniać je olejami, maluję je bardzo rzadko i przez to moja kolekcja jest niewielka. Zauroczył mnie ostatni lakier z Twojej kolekcji, uwielbiam kolor granatowy :)
    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz sporą kolekcję lakierów, podobnie jak ja, haha :D
    Ładne kolorki :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupuję tylko lakiery marki golden rose, są najlepsze :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie! :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz dużo lakierów! Bardzo ładne kolory.
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Proponuje większe zdjęcia, będzie to wyglądało estetyczniej + zalecam dodanie w prawej kolumnie czegoś o sobie i zdjęcie. Wchodząc na bloga kompletnie nie wiem kim jesteś!
    Sama kolekcja jest imponująca c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady, na pewno skorzystam. :) Szkoda tylko, że nie masz bloga i jesteś anonimowa/anonimowy, na 100% świetnie byś go prowadziła jak założysz to daj znać, skuszę się go obejrzeć. :)

      Usuń
    2. Śliczne lakiery
      mylifexx3.blogspot.com

      Usuń
  11. Ja najbardziej lubię lakiery z Golden Rose <3 ;)

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cuudowna ta kolekcja *.* moim zdaniem to gigantyczna jest ;d ja to nałogowo zawsze kupuje błyszczyki, pomadki itp. ;)
    zainteresowały mnie te lakiery z miss selene, bo nigdy nie miałam ;) jednak goden rose znam, przepiękne masz te stonowane odcienie ♥♥ bardzo uniwersalne :3
    buźka :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre z tych mam i są bardzo ładne ; )
    ja nie wiem ile mam lakierów może z ok 40 ; )
    niestety co jakiś czas wyrzucam kilka bo szybko wysychają .
    obserwuje ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo dużo lakierów! Ja paznokcie maluje przeważnie na biel lub czerń wiec innych kolorów nie posiadam, ale urzekły mnie różowe lakiery z miss selene!

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne lakiery,podobają i się te z golden rose;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Duża kolekcja :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niebieskie mi się najbardziej podobają ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń

  20. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja kolekcja lakierów do paznokci wynosi AŻ 5 sztuk :D
    Te z Golden Rose muszę kiedyś wypróbować ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post + filmik :)
    http://niikla.blogspot.de/2015/07/wakacje-get-ready-with-me.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja myślę że mam w domu kosmetyczkę bo mam całe pudełko po butach lakierów i i tak po domu jakieś się znajdzie :)
    Dzięki za odwiedziny http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna recenzja :)

    Zapraszam do mnie: agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudeniek <3
    wspolna obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolorki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwacja za obserwację?

    Odpowiedz na moim blogu :)

    jeśli się zgodzisz musisz wiedzieć, że jeśli mnie zaobserwujesz powinnaś być aktywna na moim blogu (komentowanie i czytanie postów), a ja także odwdzięczę się tym samym

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też mam bzika na punkcie paznokci, lakierów wciąż przybywa i wysypują się już z pudełka :D

    Obserwuję i zapraszam :)
    www.smakowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥