FASHION IS INSTANT LANGUAGE

Hi girls & boys!
Dzisiaj chcę Wam powiedzieć czym dla mnie jest moda, jaki jest mój styl oraz pokazać dwie stylizacje, które według mnie pasują każdemu.
Na początku czym jest dla mnie moda?
Moda jest dla mnie czymś zachwycającym, lecz ona przemija. Jednak gdy mówimy o stylu on zawsze w nas pozostaje. To my go tworzymy. To my nim jesteśmy.

Moda przemija.
Styl pozostaje.
Coco Chanel

Moda jest dla mnie czymś zupełnie innym niż styl. Moda jest tym co pokazuje się nam na pokazach. Czymś Nam narzucanym. Patrząc na modę pokazywaną na niektórych pokazach, bądź magazynach mam ochotę głośno krzyknąć: "Co to jest?! Przecież nikt o zdrowych zmysłach w życiu się tak nie pokazał na ulicy!" Jest wiele osób, które ślepo podążają za trendami, modą, ale to nie o to wszystko w tym chodzi, Podążając za tym co jest modne, tracimy siebie. Nie tworzymy własnego stylu, nie myślimy kreatywnie. Styl to jest coś co tworzymy przez lata, udoskonalamy z każdym dniem. 

Moda, w której 
Nie można wyjść
 Na ulicę nie jest modą.
Coco Chanel

Swój styl tworzę już wiele lat. Udoskonalam go codziennie. Jest i pozostanie we mnie całe życie.
Jaki jest mój styl? 
Stonowane kolory, ostatnio klasyczne, eleganckie zestawy, kobiece, wygodne, ciekawe połączenia, niespodziewane, intrygujące, urocze, dziewczęce.
I wszystko w mojej głowie łączy się w całość i w taki oto sposób powstaję ja i mój styl. 

Stwórz swój własny styl.
Niech będzie unikalny dla Ciebie
I w końcu
Identyfikujący Cię dla innych.
Anna Wintour

Today I want to tell you what for me is the fashion, what is my style and show two designs that I thought fit everyone.
At the beginning of what it is for me fashion?
Fashion for me is something delightful, but she passes away. However, when we talk about the style he always remains in us. Rather we are creating. It is we're it.

Fashion passes.
Style remains.
Coco Chanel

Fashion for me is something completely different than style. Fashion is what we are shown at the shows. Something Nam imposed. Looking at the fashion shown on some shows or magazines I want to shout loudly: "What is this ?! After all, no one in their right mind in my life so did not show on the road!" There are many people who blindly follow the trends, fashion, but it's not what all this is about, Following what is fashionable, we lose ourselves. We do not create your own style, not thinking creatively. Style is something that we create for years, improving with each passing day.

Fashion, in which
You can not go out
 The street is not a fashion statement.
Coco Chanel

Create your own style for many years. I perfecting it every day. It is and will remain with me all my life.
What is my style?
Subdued colors, the last classic, elegant sets, feminine, comfortable, interesting connections, unexpected, intriguing, charming, girlish.
And all in my head are combined in whole, and in this way I rise I and my style.

Create your own style.
Let it be unique for you
And finally
Identifies you to others.
Anna Wintour

I have prepared for you two designs, which have recently love to show. They are just my style. In my favorite colors, simple but classy and elegant.

Przygotowałam dla Was dwie stylizacje, w których ostatnio uwielbiam się pokazywać. Są po prostu w moim stylu. W moich ulubionych kolorach, proste, ale z klasą i elegancki. 

Na ten zestaw składa się luźniejsza bluzka w czarno-białe paski, boyfriendy oraz czarne klasyczne szpilki. Bardzo lubię ten zestaw za swoją prostotę, a zarazem szykowność. Często noszę do niego rozpuszczone włosy, srebrny zegarek oraz naszyjnik. Reakcja otoczenia jest bardzo pozytywna. Większości ten outfit bardo się podoba, pytają jak wpadłam na to, żeby połączyć takie spodnie ze szpilkami, ja odpowiadam wtedy, że inspiruję się wszystkim co nas otacza, widziałam podobną stylizację na jakimś blogu, co zainspirowało mnie do stworzenia jeszcze innej stylizacji, której nigdy wcześniej nie widziałam. Świetny strój na miasto, czy spotkanie.

For this set consists of a looser blouse in black-and-white stripes, boyfriendy and classic black stiletto heels. I really like this set for its simplicity, yet szykowność. I wear him loose hair, silver watch and a necklace. The reaction is very positive environment. Most of this outfit like Bardo, they ask how I came up with it to connect such pants with pins, I say then that inspire in everything that surrounds us, I saw a similar styling to a blog, what inspired me to create yet another style, which was never I had not seen before. Great outfit for a city or a meeting.

T-shirt/bluzka - C&A
Jeans/boyfriendy - miejscowy sklepik
szpilki/shoes - prezent

Kolejnym zestawem jest czarna kamizelka, szary T-shirt, czarne szorty, brązowy, zamszowy pasek oraz "przezroczyste" japonki. Według mnie zestaw pasuje do prawie każdego rodzaju wyjścia. Ja uwielbiam w nich wychodzić na dwór, na podwórku, posiedzieć i porozmawiać ze znajomymi, którzy do mnie przyjdą. Jest to również bardzo fajny strój"do sklepu", czyli można bardzo szybko się w to ubrać i pójść do najbliższego sklepu spożywczego po zakupy. :)

Another set is black vest, gray T-shirt, black shorts, brown, suede belt and "transparent" flip-flops. In my kit fits into almost any kind of output. I love them go outside, in the yard, sit and talk with friends who have come to me. It is also a very cool outfit "to store", which can very quickly be in a dress and go to the nearest grocery store shopping. :)

kamizelka/waistcoat - no name
T-shirt - miejscowy sklepik
szorty/shorts - moodo
pasek/belt - kiermasz (sklep o takiej nazwie u mnie w mieście)
buty/shoes - kiermasz


Aby uprzedzić Wasze pytania, dodałam angielskie tłumaczenie, ponieważ w moich statystykach ostatnio pojawia się coraz więcej czytelników ze Stanów Zjednoczonych, bądź Anglii czy Francji, z Niemczech i innych mniej. Jak wiadomo język angielski jest najbardziej znanym językiem na świecie, więc większość obcokrajowców, którzy odwiedzają mój blog będzie wiedziało o co chodzi. :) Wszystko starałam się tłumaczyć sama, jednak niektóre zdania tłumaczyłam z pomocą tłumacza google.
Jeszcze z rzeczy bardziej organizacyjnych: W tym tygodniu pojawi się post z nowej serii, którą zaczynam - "Zacznijmy żyć zdrowo", seria będzie motywacją dla mnie i dla Was, aby zmienić swoje życie. :) Kolejną rzeczą dotyczącą organizacji jest to, że zaczną się również pojawiać outfity "na mnie", ponieważ kupiłam nowy aparat oraz zmieni się wygląd bloga, ale wszystko w swoim czasie. :)

Jak Wam się podobają stylizacje? Która bardziej? 
How do you like desingers? What's more?

Bay ♥

Komentarze

  1. pierwszy zestaw mi się bardzo podoba;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli miałabym opisać swój styl, napisałabym podobnie, haha. Pierwszy zestaw bardzo mi się podoba :)
    http://roksvyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy cytat Chanel wisi nad moim łóżkiem i strasznie się z nim zgadzam! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie sliczne buciki te pierwsze:>
    i Genialnie przypadł mi pierwszy cyctat.
    Podobno jakoś trzeba się reklamowac ja po prostu zapraszam na swojego bloga troche ostatnio go zaniedbała już miała go usuwać lecz usidłam i bire się za niego od nowa remontuje go tak jakby. Jestem otwarty na krytyke i na oceny i porady :>
    Z góry dziękuje i życze miłego dnia i powiedzenia w karieże blogerki :>
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo świetne zestawy, oba są cudowne. pozdrawiamy ;)
    dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny styl świetny Blog wszystko świetne :)
    Zapraszam :
    http://princessdooomiii.blogspot.com
    Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy zestaw jest świetny ;)
    A buty... cudo <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą! Ja ciągle doskonalę mój własny styl ;)
    Pierwsza stylizacja jest świetna.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy zestaw jest świetny! Pozdrawiam :) /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śiwetny post, fajnie się czyta twój blog ;)
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    jeśli jesteś chętna to zaobserwuj i daj znać w komentarzu a ja się odwdzięczę ;)
    Zapraszam-adajejwypada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy zestaw miazga :)

    klikniesz w linki w nowym poście u mnie ?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać ! Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne stylizacje przygotowałaś :) Mi jednak bardziej podoba się ta pierwsza :) Zapraszam do obserwacji www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  15. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja caly czas nie wiem jaki jest moj styl... Raz sportowy, raz hipsterski hahaha

    Pozdrawiam!
    Laura z bloga (klik!) , będzie mi miło jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty