Ulubieńcy Czerwca!

Hi girls and boys!
Dziś moi kolejni ulubieńcy ulubieńcy tym razem czerwca! Także bez przeciągania, zapraszam do czytania. :)


Tym razem podzieliłam sobie ulubieńców na pewne kategorie, m.in. Aplikacje,kosmetyki,książki,jedzenie,ubrania,muzyka,film,wydarzenie. :)

Zaczniemy od aplikacji. Aplikacją, która przykuła moją uwagę jest We♥it. Według mnie jest bardzo podobna do instagrama, jednak ja osobiście nic na niej nie umieszczam, ale czerpię mnóstwo cudownych inspiracji oraz pobieram z niej tapety na mój telefon. Także jak najbardziej polecam Wam tą aplikację do wypróbowania, ponieważ nic nie stracicie, gdyż aplikacja jest darmowa. :)

Jeżeli chodzi o kosmetyki to w tym miesiącu było ich bardzo mało. 
Zacznijmy od mascary z miss sporty do której właśnie w czerwcu wróciłam po kilku tygodniach nie używania jej i wcześniej nie byłam do niej zbytnio przekonana, a teraz znajduje się w ulubieńcach i mogę powiedzieć, że jest cudowna! Tak naprawdę nie wiem co wcześniej mnie do niej zraziło, ale teraz używam jej codziennie i świetnie się sprawdza! Nie skleja rzęs, lecz je pogrubia i wydłuża, czyli wszystko co dobra mascara robić powinna. :)

Drugim ulubieńcem z tej kategorii jest "miodek" z oriflame, który jest przeznaczony do bardzo spierzchniętych ust i na jakieś bardzo suche miejsca, u mnie znakomicie sprawdził się gdy byłam chora jakoś na początku czerwca i wiadomo dużo razy się wtedy "wydmuchuje" nos, przez co wokół niego zaczynają się robić bardzo suche "zajady/skórki" (nie wiem jak to nazwać) i ten "miodek" poradził sobie z nimi znakomicie, podobnie było ze skórkami przy paznokciach bardzo fajnie je zmiękczył przez co były łatwe do usunięcia. Bardzo polecam. :)

Już ostatni ulubieniec z tej kategorii to gąbeczka do twarzy z avonu, wiem, że to nie jest typowy kosmetyk, ale zaliczyłam tę gąbeczkę właśnie do tej kategorii. :) Znakomicie oczyszcza twarz jest bardzo przyjemna, mimo że doskonale radzi sobie z porami i "brudem", co wieczór myję nią twarz i według mnie jest naprawdę super! :)





Co do książek to w tym miesiącu przeczytałam niestety tylko jedną, a było to spowodowane ostatnimi poprawkami w szkole, ale teraz ostro się wzięłam do czytania, ponieważ to uwielbiam! 
I znów w ulubieńcach pojawia się Agatha Christie w książce pt.; "Wczesne sprawy Poirota". Książka po prostu mnie zachwyciła! Przeczytałam już 5 książek tej autorki i bardzo przywiązałam się do Poirota i polubiłam go. Książka, o której mowa jest podzielona na rozdziały z czego każdy mówi o czymś innym, o innej sprawie, To tak jakby umieścić kilka książek w jednej. Cudowna książka. Zawsze jak czytam książki Agathy Christie próbuje rozwiązywać wraz z Poirotem różne sprawy i "zgadywać" kto popełnił jakąś zbrodnię! Pokochałam książki tej autorki i w tym miesiącu na pewno kilka przeczytam, jednakże teraz jestem w trakcie czytania jakiejś polskiej autorki i zobaczymy co z tego wyniknie. :)



Kolejną kategorią jest jedzenie i moim ulubieńcem w tej "rundzie" jest batonik "Daim" Jest on na zewnątrz pokryty czekoladą, a wewnątrz ma karmel. Jest twardy i trzeba go dosyć "mocno" gryźć, ale gdy już się rozpuści jest znakomity i dlatego trafił do ulubieńców. :)


Przyszła kolej na ubrania i nie będą to do końca ubrania, lecz buty. Są to buty sportowe ze sklepu Mooda przynajmniej tak mi się wydaję, bo stamtąd była metka, gdyż ja te buty dostałam od mojej cioci jako prezent na urodziny, czyli 2 czerwca. Także te buty już nie jedno przeszły i jestem z nich bardzo zadowolona, przeważnie zakładałam je do ćwiczeń i ćwiczy się w nim naprawdę znakomicie! :)



Z kategorii film niestety nic Wam nie pokażę, ponieważ nie obejrzałam w tym miesiącu filmu godnego polecenia. :(

Chyba najlepszym wydarzeniem w tym roku był Dzień Ojca, który wspaniale spędziliśmy całą rodziną. W ten dzień ani razu nikt z nikim się nie pokłócił i było cudnie! + Tata był zadowolony z prezentów. :) ♥

Przechodzimy już do ostatniej kategorii, którą jest muzyka, w tym miesiącu było jej bardzooo dużooo! Dlatego zostawiłam ją na sam koniec...
Nie będę opisywała każdej piosenki z osobna, gdyż jest ich naprawdę dużo i nie chciałabym Was zanudzić czytaniem kilometrowego posta. :) Ale wszystkie te piosenki, które pokażę uwielbiam i słuchałam ich calutki miesiąc! :*
1. Max Schneider "As along you us" 

2. Bruno Mars "Bilioniare" 
3. Goo Goo Dolls "Iris"
4. Wiz Khalifa "See you again" 
5. Skrillex and Diplo with Justin Bieber "Where Are U Now" 

To by byli już wszyscy moi ulubieńcy, Dziękuję i mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Tym razem umieściłam ulubieńców kosmetycznych i niekosmetycznych w jednym poście i sama nie wiem czy tak jest lepiej czy gorzej, jak wy uważacie? :) 

Mam nadzieję, że miło Wam się czytała.♥
A jacy są Wasi ulubieńcy czerwca?

Bay♥

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Uwielbiam ten miodzik! Ja mam wiśniowy oraz truskawkowy ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne! Też bardzo lubię te piosenki :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych rzeczy mam tylko balsam do ust z Oriflame.
    Uwielbiam piosenkę See you again ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne buty :) Też lubię ten batonik! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu właśnie zastanawiam się nad przeczytaniem książki Agathy Christie i chyba mnie do tego zachęciłas jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ulubieńcy ! ♥
    obserwuję i licze na rewanż:)
    nice-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam tego batonika Daim, ale zawsze mnie kusił. Milke Daim uwielbiam więc on też powinien mi podpasować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Poirot zawsze żywy, czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietni ulubiency!;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy. Nigdzie wcześniej nie widziałam tej maskary. Aghaty książki poznałam gdy miałam jako lekturę i na spektaklu. Obie historie były ciekawe :) Moja koleżanka ma całą serię jej książek a nie czyta O.o
    Zapraszam do mnie -środowy, książkowy post (i nie tylko środowy) może się spodoba :) http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1
    P.S. Obserwuję. Obsniesz? (Nowe słowo wymyśliłam XDDDDD)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajni ulubieńcy :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No no ale ulubieńcy!:) fajny post; a ja nigdy nie jadłam Daim :c kupię sobie dzisiaj ! Xd :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy. Książka wydaje się być naprawdę fajna. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiła mnie ta gąbeczka do twarzy. Lubię te piosenki :)

    Zachęcam do klikania w linki na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O właśnie, taka gąbeczko szczoteczka to coś, czego mi brakuje. Tzlko tryeba bardyo dbać o higienę tajkiej szczotki, bo może być z tego więcej krzywdy niż pożytku. :)
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja co wieczór o umyciu nią twarzy dokładnie ją myję i zostawiam na noc do wyschnięcia, rano jest jak nowa. :)

      Usuń
  16. Ciekawi ulubieńcy, zapraszam na moich, akurat niedawno zrobiłam post :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uratowalaś mi zycie tym postem haha :D Właśnie szukałam czegoś do ust i prosze, ten miodek wydaje się byc znakomity, musze go zamowić :D
    Fajny blog. Podoba mi się wygląd oraz treść postów, więc na pewno będę tu często zaglądać! :) Moze obs za obs? ^^ Jak cos, to zacznij i dać znac u mnie w kom :* Buziaki! :*
    http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne buty :)
    Nowy wpisz: http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :)

    Zapraszam do mnie: agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super ulubieńcy ;3
    zainteresowała mnie ta szczoteczka z avonu, bo potrzebuję jakiegoś dobrego kosmetyku lub gadżetu, żeby porządnie oczyścić pory ^^ ostatnio używam maseczki clear skin z avonu z mieszaniny glinek i jestem zachwycona ♥ już po pierwszym użyciu miałam cerę w lepszym stanie ^^
    z muzyki to bruno marsa oraz wiza khalify też dużo słuchałam ;)
    a. Christie przeczytałam tylko jedną książkę, i to na dodatek lekturę hhi ;) jakoś nie mój gatunek, ale u mnie to zależy od dnia - czasem mam ochotę porozwiązywać jakieś ciekawe zagadki to biorę się za książki podobnego typu ;) oj, ja w czerwcu też mało czytałam, aktualnie również nadrabiam ;D
    pozdrawiam serdecznie :*
    +Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w nowym wpisie? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥