poniedziałek, 22 czerwca 2015

Tag: ABOUT ME - Tag: O MNIE

Hi girls!
Dziś przychodzę z tagiem o mnie, podpatrzyłam go na youtubie już dawno, dawno temu, ale teraz mi się przypomniało, że w sumie fajnie byłoby gdybyście mnie trochę poznali ^.^
Pytań jest sporo, więc zaczynajmy:
1.Jak masz na imię?
Dominika
2. Kiedy masz urodziny?
2 czerwca
3. Co studiujesz? Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Ja jeszcze nie studiuję, ponieważ jestem w drugiej klasie gimnazjum (po wakacjach idę do 3 klasy), także do studiów jeszcze dobre kilka lat. Natomiast jeżeli chodzi o moją wymarzoną pracę w dzieciństwie, to zawsze chciałam zostać modelką, stroiłam się, robiłam zdjęcia etc. Byłam taką małą typową dziewczynką, często też oglądałam różne pokazy mody, zakładałam szpilki mamy, przebierałam się i robiłam całej rodzinie pokaz mody. Już od najmłodszych lat miałam zamiłowanie do mody. :D
4. Czy masz chłopaka?
Nie, nie mam chłopaka, chyba nie muszę się rozpisywać. :)
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Dla mnie to jest trudne pytanie, ponieważ ja słucham każdego rodzaju muzyki od Popu, rapu po Rock, z dnia na dzień zmienia mi się to czego słucham, nie potrafię niestety określić jednego rodzaju.
6. Czy pracujesz?
Nie, jak już pisałam, jeszcze się uczę.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Na pewno szczerości, wzajemnego zaufania i szacunku oraz zrozumienia.
8. Do kogo się zwracasz gdy jest Ci przykro?
Najczęściej wolę wszystko przelać na papier czyli zapisać w pamiętniku lub porozmawiać z mamą lub najlepszą przyjaciółką.
9. Ulubione jedzenie.
Aż trudno mi wybrać tylko jedno, ale takie najulubieńsze to przepyszne naleśniki ze szpinakiem i serem feta. <3
10. Ulubiona część garderoby?
Jeżeli chodzi o jakieś wyjścia to sukienki, ponieważ są wygodne, dziewczęcą i przynajmniej ja czuję się w nich komfortowo, natomiast jak jestem w domu to chyba jak każdy uwielbiam dresy!! 
11. Czy masz zwierzątka?
Tak, mam pieska.
12. Ulubione miejsce.
Jeżeli chodzi o jakieś miejsce na świecie to na 100% Stany Zjednoczone - Kalifornia oraz Francja - Paryż, mimo że nigdy nie byłam ani w pierwszym, ani drugim miejscu marzę o podróży tam, natomiast jeżeli chodzi o miejsce gdzie byłam to chyba Szczecin, jakoś tak zawsze jak jadę tam do rodziny czuję zupełnie inny klimat i jestem zrelaksowana, wyluzowana i czuję się po prostu FANTASTYCZNIE!
13. Czy masz drugie imię?
Tak mam, Małgosia.
14. Ulubiony przedmiot w szkole.
Chemia, uwielbiam chemię, mimo że za nauczycielką tego przedmiotu nie przepadam.
15. Ulubiony napój. 
Owocowe herbaty z liptona.
16. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie?

17. Jakie imiona nadałabyś swoim dzieciom?
Jestem jeszcze za młoda i do dzieci bardzo mi daleko, ale gdyby była dziewczynka to chyba Nadia, a chłopiec Maks.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Regularnie chodzę na siłownię i biegam oraz gdy nie mogę wyjść na siłownię wtedy ćwiczę w domu z Mel B, która jest świetna!! Na siłowni najczęściej wykonuje przysiady z niewielkim obciążeniem oraz biegam i jeżdżę rowerkiem. :)
19. Ulubiona książka.
Tak wiele czytałam książek, że nie potrafię wybrać jednej jedynej, ale bardzo lubię kryminały Agathy Christie.
20. Ulubiony kolor. 
Zdecydowanie pudrowy róż i czarny oraz szary.
21. Ulubione zwierzątko?
Piesek!
22. Ulubione perfumy?
Nie mam jednych ulubionych perfum, ale bardzo lubię te z Playboya i Pumy.
23. Ulubione święto.
Wigilia, Boże Narodzenia.
24. Czy skończyłaś liceum? 
Jeszcze nie, ale zamierzam.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam kilka razy, w tych samych państwach. 
26. Mówisz w innych językach?
Może nie znakomicie, ale potrafiłabym się dogadać po angielsku i niemiecku oraz trochę po czesku.
27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, mam młodszą siostrę.
28. Ulubiony sklep.
Niestety nie mam, ale lubię rossmann, sephorę, h&m, reserved, top secret, zarę i bershkę.
29. Ulubiona restauracja.
Nie mam.
30. Czy lubisz szkołę?
Wiadomo zdarzają się te lepsze i te gorsze momenty, ale przez nią poznałam wiele wspaniałych ludzi i to w niej spędzam dużo swojego czasu rozmawiając ze znajomymi, także są momenty kiedy ją lubię.
31. Ulubiony youtuber. 
Nie mam jednej/jednego ulubionego youtubera, ale wymienię kilka PannaJoanna, RedLipstickMonster, Stylizacje, Dgshowtv, Olciiak, Zmiano, Maxi i wiele, wiele innych.
32. Ulubiony film.
Zdecydowanie LOL i zapraszam Was do obejrzenia go, to film naprawdę godny polecenia, uwielbiam go i mimo, że już wiele razy go widziałam chyba nigdy mi się nie znudzi.
33. Ulubiony program w telewizji.
"Plotkara", "Słodkie kłamstewka"
34. PC czy MAC?
Wiem, że są zwolennicy i tego i tego ja nie potrafię wybrać.
35. Jaki masz telefon?
Lg 5 , ale niedługo postanawiam zmienić na i Phona.
36. Ile masz wzrostu?
164 cm.

Ale się napisałam. :D Mam nadzieję, że choć odrobinę lepiej mnie poznaliście i dowiedzieliście się nowych rzeczy. Nikogo nie otaguję, ponieważ zapraszam wszystkich do zrobienia tego tagu!! A jak już go zrobicie to piszcie w komentarzach i wstawiajcie do siebie linki, a chętnie poczytam i dowiem się czegoś o Was. ^.^
Teraz lecę do szkoły. Jeszcze tylko ten tydzień i upragnione Wakacje!! 
Jak wrócę postaram się napisać jeszcze jakiegoś posta! ;*
P.S Nie będzie postu DIY w tym miesiącu być może w połowie lipca dodam coś DIY, ale już nie w czerwcu, ponieważ wszystkie zdjęcia mi się usunęły i nie udało mi się ich odzyskać i nie mam za bardzo jak pokazywać Wam krok po kroku jak co powstaje. :(
Bay ♥

27 komentarzy:

  1. Też chciałabym pojechać do Kalifornii <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten tag, bo można się sporo dowiedzieć o autorce bloga ;D
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :)
    ❤ donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie na GIVEAWAY z SHEIN!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post,bo można cię lepiej poznać :) Też po wakacjach idę do III gimnazjum :)
    Byłabym zaszczycona, gdybyś została czytelniczką mojego bloga. Pozdrawiam :*
    kaam-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo ciekawych faktów, ja również wolę pisać niż zwierzać się komuś, dlatego założyłam bloga, mogę umieszczać tam swoje przemyślenia ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi, lubię taki wpisy, można się dużo dowiedzieć :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre pytania jak 21,23 opisują również mnie he miło :)
    Wspólna obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam tą piosenkę i ogólnie wszystkie piosenki Max'a
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna tag, ja też lubię pudrowy róż :>
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam urodziny dokładnie tydzień po tobie! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  10. swietne i bardzo interesujace odpowiedzi. Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałabyś w linki z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/06/dressgalcom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi, również uwielbiam LOL <3
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super post
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe fakty napisałaś o sobie. Moim zdaniem jesteś bardzo interesującą osobą. Tylko nie potrafię zrozumieć jak można lubić chemię ;) Ja w szkole za bardzo za tym przedmiotem nie przepadam :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny tag :) Można się sporo dowiedzieć. Ja też bardzo lubię chemię.
    Podobnie jak ty jako mala dziewczynka zawsze chciałam zostać modelka .... ach te marzenia.
    Zapowiada się ciekawy blog więc obserwuję - miło by było jeśli również byś mnie zaobserwowała :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy tag ;)
    Też słucham każdego rodzaju muzyki :)

    http://patyyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Duuużo tego :D Nie będę wypisywać wszystkiego co mamy wspólne, więc ograniczę się tylko do tego, że też kocham PLL :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy post :) lubię takie posty bo dzięki nim można poznać lepiej autora :)
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie ;)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe odpowiedzi :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie kłamstewka strasznie się przeciągają, mogliby już je skończyć. Pozdrawiam!
    www.worldwithmary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia