niedziela, 21 czerwca 2015

Pogadanka-Popisanka #1 - Moje uzależnienia!!

Hi girls!
Dziś obiecana część pierwsza nowej serii "Pogadanka-Popisanka". Przepraszam, przepraszam, przepraszam, wiem, że post miał być wczoraj, ale jakoś nie mogłam się do niego zabrać. :( W tym poście poruszymy temat moich "uzależnień", a mianowicie chodzi o seriale!!! Jest ich kilka i ona pożerają mi najwięcej czasu, a najgorsze jest to, że nie można się od nich oderwać. <3
Zaczniemy od mojego ulubionego, czyli "Pretty Little Liars" - "Słodkie kłamstewka".
Serial opowiada o czwórce przyjaciółek. Rok po zaginięciu ich przyjaciółki - Alison, zaczyna je prześladować "A". Serial jest cudowny, pełen napięcia, a zarazem wzruszający i zabawny. Po prostu kocham ten serial!! Blog poświęcony temu serialowi ukazał się w niekosmetycznych ulubieńcach maja. :)

Drugim serialem jest "Gossip girl" czyli "Plotkara" serial jest cudowny!!
Opowiada o dziewczynie - plotkarze, która opisuje różne skandale, życie uczniów prywatnej szkoły Upper East Side w Nowym Yorku. Zaczyna się od powrotu Sereny van der Woodsen, wszyscy są zszokowani jej powrotem i zaczynają się plotki na temat tego dlaczego wróciła. Blair jej była przyjaciółka nie cieszy się z jej powrotu, ponieważ jej chłopak Nate bardzo się cieszy z tego, że wróciła, gdyż nadal ją kocha. Serial jest naprawdę godny polecenia!! Ja go uwielbiam jest wiele śmiesznych, wzruszających oraz bardzooo zaskakujących momentów! Naprawdę serdecznie polecam! :)

Trzecim już serialem są" Pamiętniki wampirów".
Zaczęłam te serial oglądać od niedawna, ale od pierwszego odcinka mnie "wciągnął"!!
Zaczyna się gdy cztery miesiące po tragicznym wypadku samochodowym, w którym giną rodzice Eleny i jej brata Jeremy'ego próbują zażegnać już wszystkie smutki i zacząć żyć normalnie. Gdy nadchodzi nowy rok szkolny rodzeństwo jest zainteresowane nowym tajemniczym ucznie Stefanem. Elena i Stefan szybko zwracają na siebie uwagę. Elena nie ma pojęcia, że Stefan jest półtora wiecznym wampirem, która stara się normalnie żyć wśród ludzi nie robiąc nikomu krzywdy, natomiast jego brat Damon jest uosobieniem przemocy i brutalnego wampira. Teraz bracia toczą wojnę o duszę Elizy i innych mieszkańców Mystic Falls. Serial jest super!!! Pełen napięcia, wzruszeń! Od pierwszego odcinka się w nim zakochałam! <3

To już wszystkie seriale, które ja oglądam regularnie i uwielbiam je! Nie mogę sie od nich oderwać ich fabuły są znakomite! Gorąco polecam. ^.^

A jakie są Wasze typy seriali?
Jakie są wasze ulubione?
Macie podobnie, że nie możecie się od nich oderwać? 


Bay ♥ 

13 komentarzy:

  1. Ja nie umiem się wciągnąć w serial, szybko mnie nudzi, albo nie mam cierpliwości by go kończyć ;c
    Wyjątkiem jest dr. House! :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem uzależniona od Pretty Little Liars i Pamiętników Wampirów :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochałam Plotkarę i Zemstę, ale same dobre seriale muszą się kończyć.. :(

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądam PLL i kocham po prostu <3

    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj kiedyś też miałam faze na plotkare :)) aktualnie oglądam gre o tron - meeega wciąga ♥♥♥
    +obserwuję ;) zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? *.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam TVD i plotkarę, mam pytanie gdzie oglądasz te seriale?
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham LIE TO ME. Jak zacznę oglądać to przynajmniej 3 odcinki lecą ;)
    Obserwacja za obserwację? Ja już!
    Pozdrawiam.
    http://fludel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja seriali nie oglądam, bo z czasem mi się nudzą i nie byłabym wytrwałym widzem. :)

    dree1999.blogspot.com

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post, uwielbiam seriale ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj a na pewno sie odwdziecze :) Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam PLL :3 ale osobiście jestem Gleek - fan serialu Glee :)
    Obserwuję ^^
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie piszesz ;)
    Obserwuje ;)
    http://the-future-starts-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze powiem, że ostatnio rzadko kiedy cokolwiek oglądałam.. ale Teen Wolf :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. również jestem uzależniona od pll :)
    Chciałam Cię zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest 440 zł do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia