Mała prośba ^.^

Hi girls! 
Nie miałam wcześniej czasu na posta, za co bardzo przepraszam,ale już od jutra znowu będą pojawiać się regularnie tylko muszę uporządkować myśli. Mam tak strasznie dużo pomysłów na posty, ale nie wiem jak się za nie zabrać. Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę. 
Bardzo dziękuję za tyle komentarzy to wiele dla mnie znaczy! Odwiedzam każdy blog, do którego dacie link i większość obserwuję, ponieważ są świetne! Dzięki Waszym komentarzom i obserwacjom (za każdą oczywiście odwdzięczam się tym samym) mam OGROMNĄ motywację do pisania tego bloga! <3 Jeszcze raz z calutkiego serduszka Wam dziękuję. :*
Co do mojej wielkiej prośby do Was, to bardzo bym Was prosiła, abyście napisali mi jakiego typu lubicie posty, to będzie dla mnie duże naprowadzenie jak wszystko sobie uporządkować, Chcę się ciągle rozwijać i wkładać jeszcze więcej serca w prowadzenie tego bloga dla Was! <3
Z góry Wam dziękuję. ^.^
Bay♥

Obrazek powyżej pochodzi z google grafika. :)

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Chętnie bym poczytała o recenzjach kosmetycznych, może masz jakieś sprawdzone w miare tanie produkty do pielęgnacji, włosów, twarzy. :)

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również poczytałabym o recenzjach kosmetycznych ;*
    Może wspólna obserwacja?:*Dopiero zaczynamy i rady mile widziane:)
    weonforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, obserwacja za obserwacje? Jestem początkująca i chciałabym wystartować z obserwatorami,zaobserwuj mnie i odezwij się w komentarzu pod notka jako kto obserwujesz podając link do bloga,zrewanżuje się, pozdrawiam http://fashionexams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczne posty lubię i takie życiowe :) pisz o tym o czym lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczne posty ! zapraszam na obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja każde lubie czytać, oby były tylko ciekawie napisane :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyczne i outfity :)
    zapraszam też do odwiedzenia mojego bloga:) każdy komentarz, obserwacja i klik w linki zostaje oczywiście z mojej strony odwzajemniony:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są posty inspiracyjne :) zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju recenzje.
    Kosmetyków,filmów itd..
    Masz świetnego bloga,więc obserwuję i Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz o tym o czym chcesz :)) <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥