Haul kosmetyczny #2

Hi girls and boys! 

Przepraszam Was bardzo za tą długą przerwę, ale mój laptop był w naprawie i nie miałam po prostu jak dodawać postów, ale powracam! :*

Dziś kolejny haul kosmetyczny!! 
Wszystkie produkty kupiłam ok. tygodnia temu, ale nie miałam jak napisać tego posta, także bez zbędnych ceregieli przejdźmy do produktów.

1. Peeling do ciała o zapachu kiwi z Joanny.
Bardzo fajny, przyjemny w użyciu peeling do ciała, używałam go niecały tydzień, także jeszcze pełniej recenzji o tym produkcie, nie jestem w stanie wystawić, ale jak na razie jest całkiem okej. 
Ok. 5zł



2. Masełko do ust z Bielendy.
Bardzo fajne masełko dające dosyć mocny (jak dla mnie) kolor na ustach, ale wszystko zależy oczywiście od tego ile nałożycie produktu. Ma również cudowny, zmysłowy wiśniowy zapach. Według mnie jest świetne i nawet zastanawiam się czy nie kupić sobie tego masełka o zapachu malinowym. 
Ok. 7zł.

3. Clear skin maseczka do twarzy black head clearing z avonu.
Świetna maseczka! Stosowałam ją już 3 razy i sprawdza się świetnie, także tą maseczkę przeciw wągrom mogę Wam serdecznie polecić. Co jest w niej super to, to że nie trzeba odliczać czasu, tylko zmywa się ją gdy zmieni kolor. :) I rzeczywiście usuwa wągry.
Ok. 15zł
 4. Krem do rąk wygładzający z Kolastyny.
Świetny krem! Używam go już trochę dłużej bo ok. 3 tygodnie i mogę powiedzieć o nim same miłe słowa jest cudowny i rzeczywiście dobrze wygładza i nawilża. Chyba w końcu znalazłam najlepszy dla mojej skóry dłoni krem! 
ok. 10-15zł 


I to byłyby już wszystkie produkty w tym haulu. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.

Życzę Wam cudownych, niezapomnianych wakacji, pełnych przeżyć!
Jak Wam mija dzisiejszy dzień?
Mi strasznie, jakoś wszystko leci mi z rąk i nie mogę się na niczym skupić, mam nadzieję, że mi przejdzie i się uspokoję i będzie wszystko dobrze. 

Bay ♥

Komentarze

  1. świetne kosmetyki :) nie używałam
    ich ale wiem że na pewno je wypróbuję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To masełko wiśniowe musi być cudne! *.*

    try-to-touch-the-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to masełko do ust tylko, że o zapachu malinowym ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling! (używam pomarańczowego) Świetny pościk!
    Obserwuję!

    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest to masełko do ust!
    http://niniakk.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolastyna do rąk jest jak dla mnie produktem bardzo dobrym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę masełka. Super post! Rewelacyjne zdjęcia! Mam prośbę czy mogłabyś pomóc mi dobić do 200 czytelników? Odwdzięczę sie. Z góry dziękuję
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Zapraszam do mnie: http://agatakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. peeling jest super i ładnie pachnie :)
    zaobserwowałam i również zapraszam do obserwacji :)

    www.heloumama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wszystkie kosmetyki z Bielendy i Joanny :) Mam takie samo masełko do ust,jest świetne :) Obserwuję ! <3 life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że są wakacje i można czytać! ;) Obserwuje!

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że mogę skorzystac z tych produktów
    Obserwuje i zapraszam http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To masełko i peeling muszą nieziemsko pachnąc :3
    Obserwuję, jak chcesz zajrzyj do mnie :D
    http://stylebeautyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest ten peeling! :)
    Ciekawe produkty!
    Miłych wakacji :*
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować ten krem na wągry!
    Świetny post! Obserwuje!
    www.theprettywriters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Popularne posty