piątek, 19 czerwca 2015

BUBLE!!!

Hi girls!
Przyszedł czas na te okropne BUBLE!!!
Niestety...
Nie jest ich dużo, ale jednak są i chcę Was przed nimi ostrzec lub poznać waszą opinię na ich temat. Nie przedłużając zaczynajmy.



Na pierwszy ogień idzie gąbeczka do podkładu for your Beauty z rossmana, to był zestaw 6 gąbeczek, jednak wszystkie (nawet ta, za co przepraszam) są strasznie brudne. Ale przejdźmy do oceny, nie nadają się zupełnie do nakładania podkładu, są za miękkie i pochłaniają ZA DUŻO podkładu o wiele za dużo przez co z ich użyciem potrzeba by było około 4-5 pompek co jest beznadziejne. Ale mimo wszystko znalazłam dla nich inne zastosowania - do paznokci! Do ombre sprawdzają się okej. ^.^






Drugim bublem jest kwas traneksamowy derma pHarma (darmowa próbka)
Jestem zdecydowanie na NIE! Jest to tylko moja opinia, gdyż nie miałam do czynienia z podstawowym produktem o normalnej wielkości tylko z miniaturową próbką. Miał być to krem na zaczerwienia, blizny itp. I ja stosowałam go 5 dni (na tyle mi starczył) na bliznę, która jest mała i mam ją po ugryzieniu psa, producent zapewnia nas, że już po pierwszym użyciu widać natychmiastową różnicę, no niestety ja po 5 użyciach nie widziałam żadnej. :/
Pełnowymiarowy produkt kosztuje około 50-60zł jak dla mnie kompletna strata pieniędzy na taki niewypał. ;c




Ostatnim, a w zasadzie ostatnimi bublami są szampon i odżywka do włosów z łupieżem z ziai.
Nie, nie i jeszcze raz nie! Ja problemów jako takich z łupieżem i z przetłuszczaniem się włosów nie miałam. Myję swoje włosy co 2-3 dni, i już po tych 2-3 dniach one mi się lekko zaczynały przetłuszczać i na czubku "wyskakiwał" mi niewielki bardzo niewielki łupież. Nie przeszkadzało mi to bardzo, ale skoro można coś z tym zrobić to czemu się tego nie pozbyć? I po 2-tygodniowym stosowaniu tego szamponu wraz z tą odżywką, od razu po użyciu zaczęłam mieć łupież! Od razu po umyciu tego łupieżu było dosyć sporo, więc zamiast pozbyć się tego niewielkiego problemu zrobił z niego bardzo duży problem! Na szczęście pozbyłam się tego okropnego defektu i już jest wszystko w porządku(ale o tym w innym poście:) ) Także nie polecam tych dwóch "szkodników".




To już wszystkie moje buble, A teraz lecę na trening! ^.^
Pod wieczór albo późnym wieczorem będzie post DIY :*
Bay ♥

13 komentarzy:

  1. Kupiłam takie gąbeczki w internecie i muszę się z Tobą zgodzić, są okropne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tych produktów i po twojej recenzji myślę,że nie skorzystam z nich :D
    Gąbeczek nie używałam nigdy ale słyszałam,że każda gąbeczka pochłania podkład i że najlepiej namoczyć ją i wycisnąć,wtedy będzie mniej pochłaniała :d Ale jak jest na prawdę to nie wiem :d

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam w ten sposób, ale nic nie zmienia :( Ale dziękuję za radę :) Pewnie :)

      Usuń
  3. O, a ziaję lubię właśnie :)
    Zaobserwowałam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ziaję, nawet znalazła się w moich ulubieńcach, ale ten szampon i odżywka to kompletny nie wypał! ;/ Dziękuję ^.^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ziaja to moja ulubiona firma,ale odżywka też mi się nie sprawdziła ;c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatna recenzja ! Dzięki za ostrzeżenie przed tymi produktami ;D Do firmy Ziaja mam mieszane uczucia np. seria do oczyszczania twarzy kompletnie na mnie nie działa, zaś krem do rąk i stóp jest moim numerem 1 ;)

    bluemuffinsandroses.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  6. Te gąbeczki u mnie to też był kompletny niewypał ;P Ale za to ucieszyły mojego kota i są jego ulubioną zabawką :D
    Obserwuje :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że ostrzegłaś nas przed tym szamponem :)
    Pytałaś o wspólną obserwację,ja już i liczę na rewanż :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że ostrzegłaś przed tymi produktami
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie używałam żadnego z tych produktów.
    Pytałaś o obserwację, ja już , czekam na Ciebie :)

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za odwiedziny♥
♥ Zostaw linka do swojego bloga a na pewno zajrzę! ♥
♥Nie toleruję spamu♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia